Binární Ládin

Jestli chcete, aby se tomu říkalo kultura, zahrabejte to na tisíc let do země!
REKLAMA

Best Off
Blogovací desatero
Hledat na blogu:
Zkuste Firefox!

22.10.2004
Pokus vyhodit oknem nezvané návštěvníky.(Referát a úvaha)

Po světě běhají dva druhy lidí, ti první nevědí co to je referer a ani trochu je to nezajímá. Ti druzí mají nějakou internetovou stránku. A ačkoliv jsem přesvědčen , že u většiny blogerů je návštěvnost něco, co moduluje jejich uspokojení a nikoliv výplatu, přesto tito patří mezi nejpilnější sledovače přístupů. Nebudu vám nic předstírat i já jsem postižen a tak budu docela rád ,když si na Bloguje , Blogportálu , Krátce nebo Právě Dnes vyberete právě můj titulek a kliknete na něj. Ale ve skutečnosti je tu tento článek je spíše proto ,aby z mého blogu některé návštěvníky vyhodil.

Čas od času čítám u některých kolegů kratinké spoty , ve kterých kroutí hlavou nad nějakým hodně kuriózním řetězcem, slov , který kdosi zadal do vyhledávače a byl jím katapultován na jejich stránku. Nemohu si teď vzpomenout na konkrétní příklad , ale přibližně se jedná o perly typu: „soulož bagr Španělsko site.cz“ a podobně, takže člověk vlastně netuší, co že to ten návštěvník mohl hledat a zhusta ani proč to našel právě na jeho stránce.
Přibližně jednou týdně tu také mívám podobného záhadného hledače , ale většinou se nad takovým refererem jen ušklíbnu a vzápětí ně něj zapomenu. Možná je to škoda a dala by se z takových kuriozit sestavit pěkná a zajímavá sbírka dobře ilustrující lidské podivínství, ale na sbírání čehokoliv jsem já nikdy moc nebyl, takže tenhle úkol asi čeká na někoho jiného, já si pak jeho kolekci docela rád prohlídnu.
Mě totiž daleko víc než takový nějaký kuriosní referer popíchne referer „vyčůraný“. Co tím myslím?. Průměrně pětkrát týdně objevím ve statistice nějaký ten přístup , ve kterém se vyskytuje slovo „úvaha“ nebo „referát“ , zpravidla v kombinaci s nějakým společensky zajímavým tématem , například „úvaha o terorismu“ nebo „referát druhá světová válka“ . Jistě chápete že tohle jsou docela konkurenční slova, takže když se nakonec cca pět návštěvníků týdně prokope až ke mně, soudím z toho, že celkový počet hledačů úvah a referátů je poměrně vysoký.
Myslím že je každému jasné , kdo ti pátrači jsou. Jsou to žáci a studenti. Jsou to žáci a studenti , kteří píší domácí úkoly a nehledají tu informace , s jejichž pomocí by ten úkol napsali.Kdepak! Chtějí přijít k hotovému! A mě se to nelíbí! Nejen že nestojím o to aby  moje texty někdo známkoval ve škole a ještě pod cizím jménem. Nelíbí se mi to principiálně! Takhle by to nemělo fungovat! Jedna věc je dohledat si na webu informace, utřídit je , zpřehlednit a udělat z nich referát , jiná je když někdo píše domácí úkol metodou CTRL C /CTRL V . Skutečně mi to vadí. Až bude školství placené, klidně si sami sebe podvádějte. Dokud studujete za moje daně budete to dělat pořádně! Pokud to nezvládáte , sežeňte si nějaké doučování . Ale moje texty nechte na pokoji Jestli nestojíte o doučování tak jděte do….noo…prostě sem!




Následující text je tu proto aby všichni pátrači po opisování, kteří zabloudí na můj blog , byly „načerpáni“ na tento spot.




Úvaha o druhé světové válce plus referát o válce ve Vietnamu. Úvaha o společnosti napsaná jako esej o literatuře a historii použitelná zároveň jako referát o politice a úvaha o společenské roli dopravy , to celé kombinováno s úvahou o terorismu a náboženství , například křesťanství nebo buddhismu ale i judaismu to celé pojednané jako slohová práce ve které své úvahy spřádá Jan Hus , který píše fejeton určený Janu Žižkovy z Trocnova ve kterém ho prosí o referát o husitských válkách a papežství popisující význam vozové hradby v dějinách moderního malířství a dopad helsinského mírového procesu na migraci tuleňů Máchovým jezerem v Máji. Autory této ročníkové maturitní práce jsou Wilsson , Masaryk a jiná nádraží. Cenzura provedena komickou dvojicí Marx a Engels. Kontroloval Hitler. Vytištěno v gulagu tlakem Stalinova útisku.


 


Vážení hledači referátů a úvah. Text si časem vyžádal pokračování a možná by od vás bylo pěkné kdyby jste nakoukli na článek Jak asi současná škola trestá pravdomluvnost?  a nechali tam svůj názor. Díky předem.


BL

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Zapsal: binarniladin 22.10.2004, 10:02:00

Komentáře

(Iluze - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 10:25:27
"... dopad helsinského mírového procesu na migraci tuleňů Máchovým jezerem v Máji ... Vytištěno v gulagu tlakem Stalinova útisku." - nemá chybičku o))

(perkele - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 10:53:58
u mne v poslední době téměř všichni hledají alkohol

Nemám na svých stránkách počítadlo... (aTeo :) - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 10:56:51
A nemám ho tam záměrně, přestože denní návštěvnost mnohdy přesáhne roční u některých blogů a pololetní u většiny. Prostě se tím nechci rozptylovat a pak... jsme v Čechách a vše, co se podobá úspěchu se prostě neodpouští (?)

Nemá chybu (Beet - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 13:27:43
Tak to je bomba. Při pátku jsem se parádně zasmál :))))

(Mormegil - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 14:36:32
Ted by mě jenom zajímalo, jestli "Janu Žižkovy" je úmysl (takových návštěvníků mi taky občas pár přijde), nebo překlep. :-)

Taky... (Sharkan - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 15:32:29
občas zírám, co někoho ke mně přivede, ale bavím se tím... :)
http://sharkan.bloguje.cz/67921_item.php
http://sharkan.bloguje.cz/66238_item.php

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 16:34:11
Pro Mormegil může to být tak http://binarniladin.bloguje.cz/26890_item.php
a nebo tak http://binarniladin.bloguje.cz/51828_item.php
to se u mě nikdy neví jistě a já to nikomu neprozradím! Jsem Záhadný!..:o)))

(JJ - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 20:25:38
bože to je slov, škoda tě

(iko - Mail - WWW) Vloženo 22.10.2004, 21:33:26
Ale mal by si vidiet i pozitivnu stranku: Tvoje texty oznamkovane pod cudzim menom su bezpochyby objektivne oznamkovane, ocarujuci vplyv tvojej osobnosti tu absentuje... musi to byt kuzelne vidiet, ako hodnotia niektore Tvoje texty ucitelia:-))))

(Digiviki - Mail - WWW) Vloženo 23.10.2004, 19:49:20
Lidé, kteří vědí, co je to referer se ještě rozdělují na ty, kteří ho mají zakázaný a na ty ostatní...

Souhlas (Zdeněk - Mail - WWW) Vloženo 24.10.2004, 15:17:51
Začetl jsem se a souhlasím, chtějí mít neplacený školství (všichni víme, jakou to má pro většinu z nich hodnotu - přesně nula) tak ať ukážou, že na to mají.
Úplně mě zatrnulo, když jsem si uvědomil, že v tomhle internet pohřbívá schopnosti zdokonalení.
Snad se mýlím.
Přeji skvělý den

(Omegin - Mail - WWW) Vloženo 24.10.2004, 17:40:16
A není příliš povýšené tak podceňovat děti, když se domníváte, že jednoduše okopírují nalezený referát a předloží jej učiteli, nota bene když i tento má přístup na net a plagiátorovi tedy hrozí přísné potrestání?? Co když děcka prostě jen hledají nějakou úvodní inspiraci, podněty, dobré vzory? Nebo jsou žáčci vážně tak blbí, jak předpokládáte?

(binanriladin - Mail - WWW) Vloženo 24.10.2004, 23:18:10
Pro Omegin

připouštím že to co říkáte by mohlo platit pro úvahu, někdo třeba může hledat inspiraci...ale když moje vlastní děti vypracovávají referát a čerpají v něm z netu, pak do vyhledávače nepíšou slovo referát, protože nehledají hotový referát. hledají informace na dané téma, které potom dál sami zpracovávají. pochpitelně co přesně tu hledají ti co do vyheldávače píší jak slovo referát tak úvaha, tam jen hádám, pokud se mi podaří přesměrovat tyhle návštěvníky na tenhle článek, třeba nám k tomu něco řeknou sami.

(J.A. - Mail - WWW) Vloženo 26.10.2004, 21:20:37
...i o tom je bohuzel internet :(

pan binární je skutečně teroristou... (paranoiq - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2004, 12:42:03
tedy literárním teroristou. tento jeho výstřel do prázdna u mne vedl k prokazatelnému fyzickému zranění - natržení bránice, které následovalo záchvat psotníku.

BTW: jaký byl tedy ten dopad helsinského mírového procesu na migraci tuleňů Máchovým jezerem v Máji? zmiňuje se o tom pan Binární někde?

Stay Tuned! (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 23.11.2004, 23:28:07
..zmiňovaná problematika je ve fázi intenzivního výzkumu, jakmile bude tato fáze zdárně přkonána, literárně teroristická agentura bude nerodleně informovat své terče.

(SuE - Mail - WWW) Vloženo 25.11.2004, 13:35:13
tak přesně tohle udělal loni můj synáček v češtině - na jakéhosi klasika našel referát na nějaké profláknuté stránce jako referaty.cz, copy+paste do word a když jsem se snažila výchovně působit, a varovala, že učitelka to taky může na netu najít, flegmaticky na mě pohlédl a pravil: "no co, najde, bude za 5 - hrál jsem a prohrál". A to je ovšem klasický příklad školy hrou ...

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 25.11.2004, 23:55:13
..tedy ačkoliv kopírování referátů neschvaluju , tak musím říct, že ten fatalistický přístup mi celkem imponuje..ale důrazně radím toto synovy neříkat..:o))

Nooo... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 16:41:00
...jako student bych asi měl vědět, o čem je tu řeč...Já to samozřejmě i vím.
Nikdo nejsme dokonalý, a tak ve stavu absolutní bezradnosti si každý pomůže jak nejlépe dovede...Ale referáty jsem si vždycky psal sám...a úvahy taky. To mě totiž docela bavilo. Na druhou stranu celkem chápu, že si prostě někdo "nedělá problémy", když při studiu na technice musí vyrábět slohové práce na absolutně netechnické téma...

si akurat tak zatrpknuty debil (student - Mail - WWW) Vloženo 10.04.2005, 18:57:10
asi si zabudol na casy ked si studoval
+ ludia vacsinou hladaju inspiraciu lebo nik im v skole ani nenaznaci ako ma taka hodnotna uvaha vyzerat
+ ked si niaky student otvori tvoju stranku tak ju hned aj zavrie lebo vyzera s prepacenim na hovno a aj tak tu nic nenajde

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 10.04.2005, 19:19:20
Pokud jsi tu nic nenašel, tak si špatně hledal..:o) Z toho je vidět, že potřebuješ víc než inspiraci. Potřebuješ se naučit číst..:o))

uvaha :-) (Em - Mail - WWW) Vloženo 15.04.2005, 10:13:48
Prave jsem hledal v googlu slovo "uvaha" a dostal jsem se az sem. Ale jsem hluboce dotcen a urazen. :-) Mily autore, neprisel jsem vykradat, prisel jsem zjistit, jaka ma byt struktura uvahy, jaka jsou pravidla pro jeji obsah apod. Tudiz jen prosim, nehazej vsechny hledace do jednoho pytle, nejsme vsichni stejni. :-)

(F - Mail - WWW) Vloženo 01.05.2005, 21:36:25
Autore!Ty magore Ty si asi myslis ze vsechno co na tom internetu kopirujeme pise nekdo z Marzu ne?? Taky kopiruju referaty ke vecem o kterych nic nevim zaroven ale taky mnohymi referaty prispivam....takze nevim o co ti jde kamo.

Wo co mi de kámo? (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 02.05.2005, 00:12:34
Wo to že já žádný referáty nekopíruju a tudíž nechci přispívat. Jinak je mi národním svátkem a prasečími hody, poznati kultivovaný projev dnešního studentsva, jemuž při vzdělávání svými daněmi nemálo vypomáhám :o))

( - Mail - WWW) Vloženo 17.05.2005, 17:16:52
víš jak mě sere ty debile že sem si přečetl tvůj článek, takovýho času ztracenýho ..... hledám inspiraci jak napsat pojebanou úvahu .... a čtu tady od tebe takový sračky.....vyhul se kokote

(Geo - Mail - WWW) Vloženo 23.05.2005, 12:57:05
Autor prispevku se ocividne inspiroval :).

(Geo - Mail - WWW) Vloženo 23.05.2005, 12:57:45
Autor prispevku se ocividne inspiroval :).

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 24.05.2005, 17:48:06
O velký Binární.. Ty jrhož sláva hvězd se dotýká.
Proč jsi tak malicherný a slova Tvá,
která by se dala do kamene rýti.
Nechceš nechat v plen chudým studentům?
Cožpak nečiníš dost svým chabým pravopisem?
Dlouho jsem uvažoval proč se na tvých stránkách objevují špatně použitá písmenka i a y.
Pochopil jsem je to záměrně proti použití Ctl c a Ctrl v

:-) (wayfarer - Mail - WWW) Vloženo 25.05.2005, 13:42:23
CtrlC&CtrlV jsou ještě poměrně na výši jedinci, viz.

http://www.critic.wz.cz/

MNO... (Tvrdak - Mail - WWW) Vloženo 30.05.2005, 18:26:54
Zase to nemuzes brat takhle-ja treba referaty delam tak, ze stahnu praci z netu(pokud mozno vic), pucim knizku z knihovny a zkombinuj to dohromady, takze ve vysledku je to uplne jine nez onen referat z netu. Referat totiz obsahuje velke mnozstvi informaci o danem tematu, jinak styl CTRL C/CTRL V se mi taky nelibi, my ale mame problem ze nas ucitel umi s internetem, takze kazdy kdo ma neupravene z netu ma minimalne horsi znamku.

Taky existuje jiny pohled (Karel - Mail - WWW) Vloženo 30.05.2005, 22:08:55
Vem si ze studuji na jiste TECHNICKE skole. Vem si taky ze studuji na velmi tezke technicke skole. Tak a ted si kua predstav ze pridu ze skoly a udelam ukoly a ucim se, du spat a takhle kazdy den, sotva to stiham a na jine veci mam NEKDY cas o vikendu. A predstav si ze bych musel delat vsecky ty blby referaty ecetera ecetera ecetera....sam! To bych rovnou nemusel chodit spat vzhledem k tomu jak mame sileny ucitele ktery si mysli ze sme kazdej genius na vsechno nebo co.....Ja bych ty referaty/seminarky/uvahy delal kdybych na to mel vubec cas! NE KAZDEJ JE JENOM LINEJ!

(Iveta - Mail - WWW) Vloženo 04.06.2005, 17:43:26
Jenomže milánku já školný bohužel placený mám takze chci prijít k hotovýmu ty chytrolíne...přesně tak jsi to napsal takže neberu v úvahu jakékoliv dohady.Ahoj

(tom - Mail - WWW) Vloženo 11.06.2005, 21:54:39
Tak tomu rikam dobre krmeni pro vyhledavace a jiste i zajimave cteni na toplistu :-)

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 11.06.2005, 21:58:42
Hlavní scháňka po referátech a úvahách vypuká v neděli polem osmé hodiny, v té době snad ani jiné návštěvníky nemám:o)) Počítám že o prázdninách si tenhle článek odpočine..:o)

( - Mail - WWW) Vloženo 04.01.2006, 19:40:15
FUCK OFF

LIDSKÁ BLBOST (A SOBECTVÍ - Mail - WWW) Vloženo 09.04.2006, 10:17:41
Připravuju se na slohovou práci co budu psát a řekl sem si že se mrknu na net abych pochytil nějakou inspiraci. Když mi vyhledávač senzam našel:Binární Ládin
... buddhismu ale i judaismu to celé pojednané jako slohová práce ve které své úvahy spřádá Jan Hus , který píše fejeton určený Janu ... tuleňů Máchovým jezerem v Máji. Autory této ročníkové maturitní práce jsou Wilsson , Masaryk a jiná nádraží. Cenzura...

zaujala mě slova:"Jan Hus , který píše fejeton určený Janu.."to by mohl bát hodně zdařilý literarní útvar. Po přečtení úvodního článku bohužel zjistím, že jsem se nachytal na past nějakého vyschýzovaného maníka, co se mu nelíbí opisování slohovek z netu. Chlapče věř mi že tvoje daně se plýtvají na mnohem větší pičoviny než je školné. Zamysli se, jestli žiješ přesně podle pravidel naší krásné České repuliky, nebo občas také porušíš nějaké to, pro tebe možna, "svaté přikázání" ze sbírky zákonu.

( - Mail - WWW) Vloženo 09.04.2006, 10:44:23

Uvaha (dempo - Mail - WWW) Vloženo 14.04.2006, 09:11:53
Nemohu rici, ze by me tvuj clanek potesil,hledam nejakou uvahu jako inspiraci a radsi si prectu uvahu na zajmae tema abych vedel jak ma byt uvaha strukturovana, nezbych se to ucil z ucebnice. Precetl jsem tvuj clanek a bohuzel ti musim dat za pravdu dost toho bylo tvoreno kopirovanim:) Tak a ted jdu hledat tu uvahu abych to v maturitni pisemce napsal alespon trosku slusne:)

Ubožáku... (Petr - Mail - WWW) Vloženo 17.04.2006, 13:10:52
Jde vidět, že jsi docela ubohej... Dáš sem miliardu slov, aby Ti na ty Tvý stránky někdo skočil.... Spíš by ses měl nad sebou zamyslet ty a nekecat tu takový hámotiny!! Když nechceš, aby si z Tvých článků lidi brali inspiraci, tak je sem prostě nedávej!!!! Nikdo Tě k tomu nenutí!! Jseš doopravdy trapnej... Nazdar

P.S.: Doufám, že budeš mít hodně přístupů, protože Tě to nejspíš vzrušuje, když si tu ty Tvoje hámotiny někdo čte...

(beam - Mail - WWW) Vloženo 18.05.2006, 11:37:46
Autor tech kecu je naprostej debil...

Opisování (Tomáš - Mail - WWW) Vloženo 30.03.2007, 18:25:53
Přiznávám se že jsem jako ostaní studenti vyhledával stránky na kterých bych si přečetl úvahu. Já jsem však měl jiné umysly, letos maturuji a potřeboval jsem něco čím bych se mohl inspirovat, kdyby náhodou došlo na toto téma při písemce. To že jsem maturant, podle mě napovídá že vím jak to ve škole chodí. Jepravda že opisování z netu sytlem Ctrl - c a Ctrl - v frčí, ale podle mě je to trošku hloupost, a vždy se zasměju, když dva lidé mají stejnou slohovou práci, proto mě naprsoto nadchla vaše úvaha. Supr. :)

(co je ti potom - Mail - WWW) Vloženo 25.05.2007, 08:12:15
kretene mas to na hovno

Vydarene! (Nepto - Mail - WWW) Vloženo 02.06.2007, 22:59:37
Hehe, toto je fakt vydarene, len ci to naozaj na pisatelov referatov pomaha ;-)

V radiu som pocul ze na nejakej ceskej univerzite rozbehli nejaky boj proti plagiatorom seminarok a roznickovych prac... nuz nech sa im dari, aj tak to nevyhraju :)



Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
CNW:Counter