Binární Ládin

Jestli chcete, aby se tomu říkalo kultura, zahrabejte to na tisíc let do země!
REKLAMA

Best Off
Blogovací desatero
Hledat na blogu:
Zkuste Firefox!

24.01.2007
Základní poznámka o základně

Premiérem se z vůle Pohanky a Melčáka stal „chlap s gulema" ale když tak přijde řeč na radar, člověk snadno může dojít k závěru, že ono to s těma „cojones" nebude zas tak horký.


Nechci se tu nějak moc přít, jestli radar u nás ano nebo ne (Ano. Pomocným argumentem budiž podstatná část seznamu těch co říkají: „NE" ), ale mám dojem, že i odpůrcům radaru by mělo vadit, jakými argumenty pan premiér základnu prosazuje. Několikrát jsem ho v poslední době pozoroval na obrazovkách s různými logy v rohu, kterak tam vypráví o nových pracovních příležitostech, naší prestiži a dalších výhodách.

A přitom já osobně bych od „chlapa s gulema" čekal, úplně jinou dikci. Čekal bych, že se vztyčí v celé své hrozivé velikosti, praští do stolu, a řekne: „Máme za oceánem spojence, díky kterýmu si na nás jen tak někdo netroufne. Podepsali jsme s ním smlouvu a díky týhle smlouvě si momentálně každý cizí tank nechá zajít chuť šplhat se přes naše pohraniční hory. Když nás takový spojenec požádá o laskavost, bez velkýho licitování mu jí prokážeme. Protože spojenectví, to nejsou jen výhody, ale taky povinnosti. A toho bohdá nebude, aby Český stát, od svýho dílu zodpovědnosti utíkal! A jestli se vám to nelíbí, zajišťuje si bezpečnost bez spojenců, ale taky beze mně!"

Bohužel, pokud někde něco takového řekl, já jsem to přeslechl. Jestli tady základna bude nebo ne, to se teprve uvidí. Ale opravdu si myslíte, že je dobré všem současným ale i potenciálním budoucím spojencům vzkazovat: „nikdy kvůli vám nepodstoupíme žádné obtíže a za spojence vás budem považovat, jen pokud nám to něco vynese."? Vy byste si někoho takového za spojence vybrali? Já ne.

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Zapsal: binarniladin 24.01.2007, 17:08:00

Komentáře

(Mirun - Mail - WWW) Vloženo 24.01.2007, 17:30:57
nikdy kvůli vám... tvoje úvaha bohužel předpokládá, že spojenectví je založeno na tom, že žádná ze stran nebude nijak využívat tu druhou a není tedy třeba bilancovat, co mi spojenectví přináší a o co mě stojí. to lze v hospodě mezi kámošema, v politice je to trošku sebevražedné, nehledě na to, že zrovna naše zemička má se spojenectvím jisté ne úplně šťastné zkušenosti :)

Argument skutečně jen pomocný... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 24.01.2007, 17:50:27
Jinak pokud jde o radary - kdesi jsem vyčetl, že třeba takový MiG-25 byl vybaven velmi výkonným radarem. Tak výkonným, že na 50 metrů zabíjel králíky a člověku způsoboval vážné zdravotní potíže, takže bylo zakázáno tento radar na zemi uvádět do provozu...:-) Eventuelní výkon toho radaru bych tedy považoval za důležitější problém. Na to, jestli se to bude nebo nebude líbit nějaký bandě exotů bych se neohlížel, protože... je to prostě banda exotů a nebylo by rozumný nechat si od nich při rozhodování diktovat... Ale na tom se jistě shodnem...

Bilancování a výkony .. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 24.01.2007, 20:56:51
Mirune,

já neříkám že spojenectví se nemá nebo nesmí bilancovat. Ale vždycky to bude tak, že spojenectví jakýhokoliv druhu bude přinášet jak výhody, tak povinnosti. A speciálně od někoho, kdo by se rád prezentoval jako "chlap s gulema" bych čekal, že povinnostní složku nebude tajit, ale dokáže se k ní nahlas přihlásit ...když to nedělá, tak tím jako by o nás všech předpokládal, že o žádných povinnostech nechceme nic slyšet,což doufám není pravda ...

Galahade,
o výkonu radaru tam pod seznamem kdosi cosi utrousil a jelikož výzkumníci z VUČAKO všelijaké vlnění v malíku, jsem docela zvědavý na jejich vyjádření ...


(Jirka Pech - Mail - WWW) Vloženo 24.01.2007, 21:26:53
Předně, všechno nejlepší v novém roce! :-)

A teď k článku. Ať už má mezi nohama předseda cokoliv, čekal bych, že bude argumentovat neprůstřelnými fakty. To co jsi napsal Ty, se docela hezky čte, přestože je to svým způsobem naivní. Nicméně, dalo se čekat, že budu souhlasit s tím, že spojenectví libovolného druhu není jen o tom, že něco dostáváme.

Praktický ovšem, kdyby předseda řekl, že buď se něco stane nebo on u toho dál nemusí být, rázem by bylo jeho předsednictví minulostí, protože všichni, kteří se tlačí na jeho místo, by rázem otočili. A to si skutečně nemůže v české politice dovolit ani chlap s největšíma gulema.

Koneckonců, nemusíme chodit pro příklad daleko. Podívejme se na paní Třeštíkovou, kterou lidsky velice respektuji. Řekla, že buď s jinými náměstky nebo bez ní. A teď je kde? Bylo to tím, že nemá koule?

Souhlas s článkem (T - Mail - WWW) Vloženo 24.01.2007, 21:28:08
Je to bohužel takový trochu alibismus českých politiků, když vstup do EU, přijetí Eura, členství v NATO nebo třeba aktuálně právě problém základny/radaru zdůvodňují prostým "účetnictvím". Ty věci mají hlubší podstatu, a i když se mnohdy dá vyjádřit jednoduše, tak pro odvážné politiky je snazší říct získáme tolik a tolik miliard a tolik a tolik pracovních míst. Jinak jsem postnul hezkou mapku, která celkem vystihuje celý problém na http://www.tomasjirsa.com/2007/01/lep-argument.html.

Ach jo (David V. - Mail - WWW) Vloženo 24.01.2007, 22:41:37
Jak už jsem psal u Roje - pokud by na nás Irán chtěl zaútočit tak by použil balistické rakety středního doletu (něco jako SS-20, dosah 600 - 5000km), proti kterým plánovaná americká základna nás NEOCHRÁNÍ.
Proti raketám středního doletu se používají obranné systémy jako např. Patriot PAC-3 případně v budoucnu systém THAAD.

Pro studium doporučuji tento článek: http://www.atmonline.cz/analyzy/pro/antiraketa.htm

Takže pokud by premiér byl chlap s gulema, tak by měl říci něco ve smyslu: Náš spojenec USA nás požádal o umístění zařízení, které slouži jako obrana území USA proti mezikontinentálním balistickým střelám. Jako kompenzaci nám za to nabízí např. tohle nebo tamto.

(Justin - Mail - WWW) Vloženo 25.01.2007, 02:02:19
Frisch gewixxt ist eine Kunst für klitralen Genuss

(Jindrich z Lité - Mail - WWW) Vloženo 25.01.2007, 02:39:35
Priznam, ze jsem radsi, kdyz Topolanek radsi mluvi falesne o vyhodach, protoze kdyby rikal to, co mu radite, asi bych si musel myslet, bez urazky, ze se uz docista zblaznil. Moralka prece do mezinarodni politiky nepatri, o tom muzou mluvit jak desetitisice hrdinu Armije Krajove, kteri vykrvaceli diky Stalinovi pri symbolicky mozna spravne naplanovanem, ale vojensky zcela zivelnem Varsavskem povstani na podzim 1944, tak tisice ruskych emigrantu z britskeho sektoru Nemecka, ktere predhodil Stalinovi Churchill, tak treba spolehlive odhadovanych 400 tisic obeti americke invaze do Iraku. Udelejme tedy to, co je vyhodne pro nas, slova o povinnosti si nechme do styku jednotlivcu, ne statu. Proc si malovat terc na zada a sdilet nasledky velmi spatne povesti, kterou USA vinnou Bushe maji nyni ve svete?

hm (HonzaM - Mail - WWW) Vloženo 25.01.2007, 09:28:04
jenze bohuzel (?) zijeme v demokraticke zemi a tady chlap s gulami nemuze jen tak prastit pesti do stolu. Uz vidim ty titulky jak arogantne prosazuje americke zajmy a kdesi cosi. On pokud chce presvedcit, musi rikat, co chce slyset vetsina. A to my asi bohuzel nejsme. :-(

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 25.01.2007, 13:02:25
Podepsali jsme s ním smlouvu a díky týhle smlouvě si momentálně každý cizí tank nechá zajít chuť šplhat se přes naše pohraniční hory.
Nešlo by o té smlouvě napsat něco bližšího?
Něco mi asi uniklo
Vím že se jednalo o vstupu do Nato a do EU
Takže když se ptáme EU jestli RUM nebo pomazánkové máslo
Proč se nezeptáme na základny USA na našem území?
Defacto se jedná o zachování celistvosti území ČR.

Morálka a politika .. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 25.01.2007, 20:52:27
Já jsem tu kdysi celkem obšírně dokazoval, že politik si dost dobře nemůže dovolit brát morální ohledy na někoho, kdo nám jde po krku
http://binarniladin.bloguje.cz/184655_item.php

Ale nebrat ohledy na naše spojence? Pokud by to platilo, pak nám nezbude než přestat s prominutím fňukat, a uznat že velmoci se v Mnichově zachovali správně a doporučit Britům , aby protestujícího Chrurchilla ocejchovali jako faktického vlastizrádce, který po Britech žádal aby ze sebe udělali německý terč.


že by pak možná bylo Topolánkovo předsednictví minulostí je asi fakt. Nicméně mě prostě hrozně strašně moc mrzí, (a to byl hlavní důvod proč jsem tu ten povzdech pronesl nahlas) , že jen vácně člověk v horních patrech naší politiky najde někoho, kdo by byl ochoten navzdory osobním nevýhodám ztělesňovat zásadový postoj. Pár Donů Quichotů by se prostě čas od času myslím hodilo. Když se budem neustále vyhledávat jen výhody a ve vztahu k povinostem především usilovně pátrat po důkazech že žádné nemáme, jednoho dne tu po nás pravděpodobně zůstane je cedulka: "Poutníče, zvěstuj Lakedaimonským, že my tu mrtvi ležíme, jak naši právníci radili nám"

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 25.01.2007, 22:41:11
Kdo nezná svou minulost
je odsouzen k tomu
si ji znovu prožít
Odpust o velký Binární
ale o bratrské pomoci a spojenectví
jsi přečetů velmi málo
a zřejmě prožil ještě méně.

jh11: (galahad - Mail - WWW) Vloženo 26.01.2007, 16:29:10
Ten tvůj poslední komentář se tváří, jako bys tu byl prvně. Díky tomu, že se právě TVÉ komentáře takřka nedají přehlédnout všichni vědí, že to tak není a z tohoto úhlu pohledu se to tvrzení o Binárního nedostatečné sečtělosti jeví poněkud sebeshazující... Ale to je nakonec tvoje věc:-)

Nemám dojem, že si tu někdo myslí, že umístění radarů na našem území by se dalo považovat za "bratrskou pomoc" ze strany Američanů. Oni to prostě někam fouknout musí a ideálně co nejdál od svého území, aby byl eventuelní útok odhalen co nejdříve. To neni nic víc, než kupecký počty!!

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 26.01.2007, 19:34:38
Milý Galahade
Číst umí stále méně lidí,
včetně Tebe
kde jsi se dočetl že píši
o nedostatečné sečtělosti?
Sečtělost je pojem obecný.
Jelikož Velký Binární píše o spojenectví
Psal jsem také o spojenectví na věčné časy
pro toto spojenectví byly také ušlechtilé důvody
Osvobození vlasti a padlí při osvobozování.

jh11: (galahad - Mail - WWW) Vloženo 26.01.2007, 20:33:51
"Odpust o velký Binární
ale o bratrské pomoci a spojenectví
jsi přečetů velmi málo
a zřejmě prožil ještě méně."

Jestli mi chceš tvrdit, že tady není řeč o výše zmíněném nedostatku, tak si o mě musíš myslet něco ještě šťavnatějšího, než o Binárním:-DDD

Galahade... (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 26.01.2007, 20:50:27
...neriskuj duševní zdraví :o)

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 26.01.2007, 21:04:54
Milý Galahade
Uf to je fuška
Sečtělost je termín obecný
samozřejmě
Ale i sečtělý člověk má témata
kterým se nevěnuje
ať už z jakýchkoli důvodů
http://www.blisty.cz/art/32509.html

Binární... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 27.01.2007, 10:23:19
neboj...už nebudu...;-)

jh11: A jsme opět u toho, co jsem řikal prve. Jako bys tu byl prvně...

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 27.01.2007, 15:41:46
Podepsali jsme s ním smlouvu a díky týhle smlouvě si momentálně každý cizí tank nechá zajít chuť šplhat se přes naše pohraniční hory.
Nešlo by o té smlouvě napsat něco bližšího?
Něco mi asi uniklo

agente jh11 ... (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 27.01.2007, 16:05:33
...oni se věci mají tak, že debatovat lze jen člověkem, s níž sdílíme jednu a tutéž realitu. Odbourávat svět utkvělých představ je přiznám bohužel na moje síly, nemám na to ani čas ani patřičnou odbornou kvalifikaci.

(jh11 - Mail - WWW) Vloženo 27.01.2007, 23:05:59
http://www.elyrix.net/text-pisne/karelkryl/43621-pasazovarevolta

Velkovezire placený nevím kým
končím
Jestliže nejsi schopeb obhájit
svá tvrzení v člámku.

Pasážová revolta
1. Nosíme z módy kopretiny, čímž okrádáme stáda
a vůl, kdys'jméno obětiny, je titul kamaráda,
na obou nohách vietnamku a jako komfort hlavu,
na klopě placku jak psí známku - znak příslušnosti k davu.
I naše generace má svoje prominenty,
program je rezignace a facky argumenty,
potlesk je k umlčení a pískot na pochvalu
a místo přesvědčení jen pití piva - z žalu.

2. Pod zadkem stránku Dikobrazu, vzýváme zlatý tele,
sedáme v koutcích u obrazů, čekáme Spasitele,
civíme lačně na měďáky, my - Gottwaldovi vnuci,
a nadáváme na měšťáky, tvoříce Revoluci.
I naše generace má svoje kajícníky
a fízly z honorace a skromné úředníky
a tvory bez svědomí a plazy bez páteře
a život v bezvědomí a lásku - k nedůvěře.

3. Už nejsme, nejsme to, co kdysi, už známe ohnout záda,
umíme dělat komromisy a zradit kamaráda
a, vděčni dnešní realitě, líbáme cizí ruce
a jednou zajdem na úbytě z tý smutný revoluce.
I v naší generaci už máme pamětníky
a vlastní emigraci a vlastní mučedníky.

Rec: A s hubou rozmlácenou dnes zůstali jsme němí,
ne, nejsme na kolenou - ryjeme držkou v zemi!

Srandovní ... (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2007, 00:14:14
hele ...že ty vůbec nevíš, čeho se ta písnička týká ,že?

binární, (dáma s laufem - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2007, 08:38:54
nechci se přímo zastávat toho s něčim mezi nohama- nevim s čim, páč jsem to neviděla....
Ale- problém bude spíš v lidech. Zkus obejít váš dům a říct, že kámoš potřebuje pomoct. A schválně, kolik lidí bude ochotnejch člověku, kterýho osobně neznaj pomoct? He? Věřim tomu, že smutná většina se bude řídit větou " co tě nepálí, nehas "
Jak má potom prásknout do stolu, když hafo lidí zajímá jenom to, co z toho budou mít- teď, hned, okamžitě!!!!
Zkusim dát příklad- před týdnem zahynul hasič. jeho těhotná partnerka od státu dostane velký prd, protože nebyli sezdáni...Mluvila jsem o tom před jednou známou, ta celkem spokojene řekla " měli bejt manželé " a tim to pro ní skončilo....vyřešeno......

dsl (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2007, 09:21:47
Ono ten můj povzdech byl spíš tak trochu metafyzický, než přímo a vyloženě proti-Topolánkovský. Psal jsem to někde o pár komentářů výš. Pozoruju ve světlech ramp chronický deficit lidí , ochotných ztělesňovat zásadový postoj bez ohledu na osobní výhody nebo nevýhody. Nemusela by jich být celá armáda a dokonce by asi nebylo úplně dobře aby pokaždé prosadili svou ...ale čím víc takových lidí bude a budde na ně vidět, tím méně samozřejmě bude vypadat nehašení nepálícího ...

(Kamojedov - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2007, 18:44:32
Eh. Lid nehasící se ve styku se zásadovým postojem stává lidem pálícím. Viz. Mat.27.23. Nebo myslíš, že kdyby se na Campo dei Fiori hlasovalo, tak neškrtli?

:-( (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2007, 21:01:34
Obávám se že s pálícím davem máš pravdu. Nicméně, přijde mi řekněme trapný/špatný/obtížně stravitelný, že jen málo kdy nacházím někoho s kým bych se názorově shodnul a když už se s ním v nečem shodnu, tak začasté se ukáže, že jeho zásadovost je jen čistě verbální..

(sebekritická poznámka, nelze vyloučit že ta moje taky :o)

Pro příklad netřeba chodit daleko ;-)
http://vucako.bloguje.cz/281892-to-co-je-dulezite-nelze-spocitat-.php

Z poznámky o hlasování na Campo dei Fiori, by se dalo dedukovat , že bychom měli děkovat bohu za necnost nedůsledosti ? :o) ...(hm...někdy možná asi ano :o)

Poznámka o podjatosti: Já vím ..někdy jsem naivní :o)
Poznámka o globálním rozdělení rolí: Někdo to dělat musí ..:o)

Doporučená četba: (@Teo všem - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2007, 19:07:10
http://www.bohumildolezal.cz/texty/rs1217.html

Taky doporučuju aTeem doporučené :o) (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2007, 23:46:48

Pravopisný rejp (Majkls - Mail - WWW) Vloženo 01.02.2007, 18:06:43
Já si dovolím spíš pravopisný rejp:
>>ale taky beze mně!
má být mě, neboť je to druhý pád.

Jinak názor zajímavý. Já jsem pro americký radar, ale ať Amíci mažou trochu penězi, když ho taj chtěj postavit :) Je to možná trochu přízemní, nicméně pravděpodobnost, že na nás někdo tady zaútočí, je nulová. A navíc binární, nebuď najivní:) Myslíš, že by kvůli nám jeli Amíci do Evropy?

Amíci do Evropy? (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 01.02.2007, 23:21:45
Myslíš jako jestli by jeli i potřetí?

Binární, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 02.02.2007, 13:42:59
a v předchozích dvou případech tu byli kvůli nám? Když to vezmu kolem a kolem, tak k nám pouze v jednom z těch dvou případů došli...

A nikdy jinak (marek - Mail - WWW) Vloženo 02.02.2007, 15:54:30
vždyť byli v jugoslávii docela nedávno.. a kdyby jsme se tenkrát v 92 moc hádali se slovákama přiletěla by k nám taky spíš letadla USA než třeba bundeswehru..

btw: můžem udělat referendum, kdo teda chcem aby k nám vlastně přišel...? (Na věčné časy!?)

Jestli ono to nebude tím, (ivzez - Mail - WWW) Vloženo 03.02.2007, 01:36:30
že náš pan premiér má gule v batohu na zádech!
Mimochodem, ty gule jsou sněhové ...

ivzez, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 03.02.2007, 10:57:55
to mu ale moc dlouho nevydržej:-D

Marku, tvá otázka stojí tak, jako by k nám NUTNĚ někdo přijít musel... A to nemusí... NEMUSÍ...

Nemusí je jen přání.. (marek - Mail - WWW) Vloženo 03.02.2007, 21:10:03
Neměl by, ale banka bez poplatků je taky jenom reklama..iluze..?

(dgx - Mail - WWW) Vloženo 04.02.2007, 02:25:44
Vytvořit si postoj k tomu, jestli základna ANO či NE, mi dělá tím větší problém, čím o věci víc vím, že nevím. Z původního postoje, který docela koresponduje s tvým v článku, jsem se dostal na půdu naprosté nejistoty.

Jasno mám asi jen v tom, že ať bude základna kdekoliv, nechci v okruhu min. 50km bydlet. Jinými slovy, zcela chápu protesty obyvatelů Jinců.

Marku, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 04.02.2007, 11:03:36
řekni mi jediný důvod, proč by tu být musela... Když je to "nemusí" jen přání...

Děkuji za otázku (marek - Mail - WWW) Vloženo 04.02.2007, 18:24:15
např. elektron si taky nemůže poletovat mezi atomy jak chce. Do nějakého celku je vždycky vtažen. Tak asi proto... A póly jsou v přírodě vždycky DVA! Cokoli dalšího se dřív nebo pozdějc na jednu z těch dvou stran přidá...
Podle mě si teď(!) můžem vybrat, jestli americký radar nebo neamerické rakety...

Ale no tak... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 05.02.2007, 08:57:53
Ten radar nemá s tím "pólem", ke kterému se hlásíme co dělat... to je prostě americký radar. Ne alianční... a právě proto u nás skutečně být nemusí! A pokud jde o povinnosti, které máme vůči Alianci - vezmi si, do jakých koutů světa se podívali třeba naši chemici... Je o ně zájem - aby nebyl, narozdíl od obdobných jednotek zbytku armád NATO, oni nejsou jen proškolenou obsluhou příslušných zařízení... Ale to sem nepatří... Já osobně jsem si čím dál méně jistej, že ten radar bude řešit víc problémů, než jich způsobí... A právě proto jsem si čím dál méně jistej, že by u nás měl bejt...

Jinými slovy (galahad - Mail - WWW) Vloženo 05.02.2007, 08:59:18
Ty neamerické rakety by taky mohly přijít jako reakce na ten americký radar...

Galahade, to je právě ono! (ivzez - Mail - WWW) Vloženo 07.02.2007, 02:10:19
"Chlap s gulema" (jak si ho asi většina z nás dokáže představit) by totiž problém řešil tak, jak to velice přesně uvádí Binární. Snad by jen nepraštil do stolu - to by totiž k podpoře svých argumentů nepotřeboval.

Jindřichu z Lité, (ivzez - Mail - WWW) Vloženo 07.02.2007, 02:19:05
morálka možná do politiky nepatří, ale čestnost a odpovědnost zcela určitě ano.

Binární, nechtěl jste napsat ... (ivzez - Mail - WWW) Vloženo 07.02.2007, 02:21:47
... ale mám dojem, že i příznivcům radaru by mělo vadit, ... ?

ivzez: (galahad - Mail - WWW) Vloženo 07.02.2007, 10:11:37
Přiznávám, že v souvislosti s komentáři, které jsem tu nechal, mi dělá trochu potíže pochopit, co přesně jste svou reakcí na ně myslel...:-(

Galahade, (ivzez - Mail - WWW) Vloženo 11.02.2007, 17:05:27
reagovala jsem na Vaši poznámku o tom, že sněhové koule dlouho nevydrží. "Chlap s gulema" totiž reaguje a vede vládu/zemi jinak, než "chlap" se sněhovými koulemi v batohu na zádech.

Moje původní hláška se vztahovala k Ládinově představě o jednání "chlapa s gulema" (3. odstavec). Stejně jako Ládin se ani já nevyjadřuji k otázce radaru na našem území, pouze k jednání a vystupování p. premiéra.

Diskuze se pak překlopila trochu jiným směrem, takže už to nebylo tak zřejmé.

Aháááá... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 12.02.2007, 18:01:32
...stálo mě to chvilku hledání, ale už jsem ztracenou niť opět našel...:-)

A je to... ! (@Teo ;) - Mail - WWW) Vloženo 21.02.2007, 00:32:24
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.1083.jpg

prdelkujmež, ale ... (rp - Mail - WWW) Vloženo 06.04.2007, 07:44:49
OK. Kam až bychom měli v naší servilnosti dojít? Je jasné, že jsme malí, bezmocní a musíme tedy prdelkovat. Ale jak moc? Opravdu lze na oplátku očekávat pomoc v nesnázích? Možná by stálo za to, ptát se: "Co na to Jan Tleskač?", ale to bych to asi celý shodil...



Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
CNW:Counter