Binární Ládin

Jestli chcete, aby se tomu říkalo kultura, zahrabejte to na tisíc let do země!
REKLAMA

Best Off
Blogovací desatero
Hledat na blogu:
Zkuste Firefox!

18.03.2006
Priority

Malá scénka ze života, točící se kolem hlavní zprávy včerejšího dne.

 


Syn: (Prochází obývákem právě v okamžiku, kdy začínají Televizní noviny.)



Hlasatel: Špatná zpráva dnes přišla z Londýna. Česko zde prohrálo …



Syn: (Zastavuje se, otáčí a hází oko na televizi…)



Hlasatel: …. arbitrážní spor s japonskou bankou Nomura.



Syn: ..uf…já myslel, že nějakej fotbal …(a spokojeně odchází, aniž by si uvědomoval, že z mých daní se to všechno nejspíš zaplatit nestihne a část útraty asi zbude ještě i na něj …)

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Zapsal: binarniladin 18.03.2006, 14:02:00

Komentáře

koukni se, (dáma s laufem - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2006, 15:51:32
kolika dospělejm je to jedno. A pak se mu div......

(Karlos - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2006, 16:07:05
Do hazlu! A nemohli by to pro změnu jednou zacálovat ti kreténi, kteří za to mohou ? Vždyť se ví, kdo udělal špatný rozhodnutí. Už mne fakt vytáčej - asi emigruju... :-))

Je fakt, (Kráťa - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2006, 16:38:01
že tyhle dárečky našich vlád a následné zprávy ve sdělovacích prostředcích mě přivedou do hrobu.

Já jsem takový přizdisráč, který vždycky trošinku vydělá, to investuje, tím vydělá o tři koruny víc... V podstatě pořád nic nemám, jen se mi žije trošku lehčeji než těm, co neinvestovali nic.
Závidím odvahu (i inteligenci) lidem, kteří si půjčí 50 miliónů, aby dvěstě miliónů vydělali. Neumím to a nemám na to žaludek.

Ale pak mě můžou dostat všechny tyhle sv... zku..... za....., který kvůli volebním preferencím vyhazujou balíky peněz. Mých, i mých dětí.

Nejblbější na tom je, že u hromady těch případů bylo už na začátku zřejmý, že to jsou prachy vyhozený!

Post Scriptum: (Kráťa - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2006, 21:10:59
Ale vždyť ta Nomura nás nevyjde tak draho! Když ty nuly pokrátím jen tak z hlavy, tak za svou rodinu zaplatím jen asi 15 tisíc!

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2006, 21:22:13
Jeste ze se to stihlo prohrat pred volbama! Treba to pomuze :-)

40 miliard.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 18.03.2006, 22:01:50
..je fakt že když se těch (zatím neurčených) 40 miliard přepočte na všechny včetně kojenců , tak to vypadá snesitelněji ..

..průšvih ovšem je, že odpovědnost těch co rozhodují je výhrandě hypotetická a tudíž tyhle peníze nejspíš nejsou poslední co proletěly zbůhdrama oknem..

jestli volby nějak pomůžou?... Jsem skeptikus . Co zabrání ODS udělat jinou podobně drahou botu?

Jejich, v minulosti hojně prokázaná, moudrost rozvaha či poctivost?

Odpověď na kontrolní otázku... (Teo ;) - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 00:03:58
ODS zabrání v dalším ševcování jedině moudrost, rozvaha a poctivost socanů. To je přece každému jasné...
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.736.jpg

Jaka ODS furt (Roj - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 08:54:50
Snad ZELENI, ne? :-)

to Roj: ne! (Teo - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 09:22:29

Souhlasim s aTeem! (Roj - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 10:25:24
Zeleni NE! Zeleni botu neudelaji! :-)

Onehdá jsem v televízi (galahad - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 10:56:24
...viděl takovou diškuzi, která by se ti nelíbila... Jestli to teda s těma zelenejma myslíš vážně...

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 12:45:08
Galahade, jako ze GMO jsou fajn? Tak to jsem propasl :-)

(Dominique von Tralala - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 12:51:19
me prekvapuje, ze to jeste nekoho prekvapuje..

..jednou bych chtel takovej spor vyhrat..

Celkem tomu rozumím... (Teo - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 14:18:04
Zelení ale zpravidla nejsou volbou, nýbrž vyjádřením odporu ke stávající politické garnituře s okoukanými xichty a skvrnami velikosti mexického dolaru na chamtivých prackách. Vždycky se náhle zezelenalých hrdobců ptám, co je na jejich volebním programu, operujícím s banalitami, zaujalo. Většinou nevědí. Doporučuju pozornosti http://www.zeleni.cz/new/clanek/2-modernizace-ceske-spolecnosti/ zejména odst. 2.3 Ekologická daňová reforma. Jako ekonom jsem se docela pobavil... Jenomže program, byť i sebelepší, zůstane jen proklamací a zelenáči v parlamentu se svými procenty reálně nic moc neovlivní. Možná nahradí či doplní lidovce a budou pilně kolaborovat s vítěznou stranou. Třeba se pletu a ti, kteří se zaklínají kvalitou života a skloňují ekologii v 9 pádech, skutečně věří tomu, co říkají. Zatím vidím jen obratnou, protože nekonfliktní snahu dostat se ke korytu. Pak ho natřou na zeleno a nazvou to dílčím úspěchem, odpovídajícím jejich politické síle... (?)
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.540.jpg

Ještě dodatek (Teo ;) - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 14:27:12
k předchozímu blábolu:
http://sweb.cz/binarniladin/dukaz.htm

2 aTeo (Jago - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 16:33:53
I já bych se nad tím odkazem pobavil, kdyby to nebylo k pláči.

2 aTeo (dieyoung - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 20:03:11
Ale tak je to přece správně!
Že by Zelení plně realizovali svůj program, je vize dosti katastrofická. Ovšem představa, že budou mít svých 7 % a dosáhnou přiměřeného úspěchu - třeba křesla ministra ŽP a větších dotací na ochranu přírody - je naopak celkem optimistická. Rozhodně jejich přítomnost oživí parlament; nadto se nemohu zbavit dojmu, že momentálně představují největší naději pro nekomunistickou koalici (jen ODS a lidovci nestačí).

Btw: Ekologická daňová reforma v nějaké podobě (asi půjde o uhlíkovou daň) nás nemine, anžto ji připravuje Brusel. Ale SZ má v programu mnohenm větší perly. Třeba zákaz topení uhlím od roku 2010 - to snad museli psát zhulení. Doufám že si zakážou taky Uhla.

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 20:51:44
Ja myslel, ze jak to vsude cpu, ze uz to vsichni vedi, ale vidim, ze to cpu malo. Takze znova.
PROGRAM JE NANIC, o vsem rozhoduji konkretni lidi!!!!

Uz jste nekdo nekdy zazil, ze by JAKAKOLIV strana plnila nejaky svuj program???!
Hahaha. Jedine, co ji jiste je to, ze z malych curaku se stavaji velci curaci a slusni lide jsou prevalcovani.

Cist programy stran... to je zajimava zaliba :-))
Nikdo je necte. Ani sami stranici :-)) Natoz aby je nekdo plnil :-)))

2 Roj (Teo - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 21:27:16
Hele, kápni božskou... nejsi tady služebně? To jako jestli tě neposlala Komentářová služba s.r.o.?! ;)

Záleží jen na lidech a můžete to být právě VY !! (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 21:27:30
Roji, zlatá slova! A klidně je můžeme hned začít naplňovat. Dneska jsem si čirou náhodou všimnul na sloupu veřejného osvětlení osvětlení jen lehce potrhaného plakátu. Patřil úplně nové politické straně 4 VIZE. A tahle strana hledá takové nové lidi, ochotné za ni kandidovat ve volbách. Zájem je možno do 28. března projevit zde http://4vize.org/ . Je tam i náznak programu, ale jak říkáš, na tom vlastně nesejde. Bohužel, web se tak úplně nekryje s tím co bylo napsáno na plakátu a tak se na internetu neobjevuje, že strana by krom jiného taky ráda vyřešila problém zápachu bezdomovců. Jak by tento palčivý problém řešila, to neuvádí bohužel ani plakát..

Heuréka! (Teo ;) - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 21:48:08
Ten Paroblbek je vizionář. Terazky mi došlo, koho myslel těmi Marťany... nepochybně zelené mužíčky!
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.462.jpg

(antonín - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 21:54:13
mám mnohem lepší blog než ty a to něm mám jen jeden článek!

Tondo.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 22:05:50
lepší blogů než je tenhle je tolik, že o jeden víc nebo míň je , to už pro mě není žádný rozdíl :o) A nelepší blog má stejně navždy TJJSNV :o)

(dieyoung - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 22:13:26
2 aTeo: má-li ta malůvka vyjadřovat předpoklad spojení KSČSSD se zelenými, tak tohle riziko nepochybně existuje. Bohužel, to vypadá, že buď ODS dostane nová strana, nebo bude mít KSČSSD nadpoloviční většinu. Že mají tuhle roli sehrát Zelení, je smutná ironie.

2 Roj: souhlas že programy jsou irelevantní, beztak vládne úřednictvo. Ale: strana, která si dá do programu, že lidem zakáže topení uhlím, si rozhodně zasluhuje zvláštní pozornost. Nemluvě o tom, že takových úchyláren tam mají hafo.

pardon (dieyoung - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 22:18:36
ta věta samozřejmě měla znít:
.... buď se do parlamentu dostane dostane nová strana jako druhý koaliční partner ODS, nebo ...

Hoši, hoši... vy ignoranti! (Teo ) - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 22:52:05
Co to tu unisono plandáte za zmaty? Je-li pro vás program irelevantní, pak vám opravdu nezbývá, než sledovat, kdo má jaký uhry či vyleštěnou bradavici na xichtě a co o něm napíčou v Blesku. Bůh s vámi... a vlastně i se mnou.

Hele, Binární... takovej příměr: (Teo ) - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 23:09:15
To máš skoro stejný, jako když si někdo nepřečte tvůj hodnotný text a hnedka zasvěceně komentuje. Co si o něm pomyslíš?

nebo taky (dieyoung - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 23:12:55
kdo jak hlasoval
kdo co řekl a nesplnil
kdo si nakrad
kdo nadělal dluhy a neplatí je
kdo co zprasil (čímž jsme mj. zpátky u tématu článku)
kdo naopak prosadil něco dobrého
jak si kdo vede v komunální politice
+ asi milion dalších věcí

To všechno je důležitější než pár stránek na téma "až budu u lizu, budete se mít všichni dobře".

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 23:19:42
Jejda... já myslel že ode mě to byla ironie :o)
Já jsem staromodní , já raději alespoň tuším co má ten či onen za lubem než mu dám hlas ...

Roj a dieyoung mají ovšem smutnou pravdu v tom, že neextrémní programy (tedy nebolševický , nenacistick a neparoubkovský ) jsou jaksi skoro všechny stejně hezký ... takže v posledku opravdu víc záleží na konkrétních lidech a jejich

a) ochotě programu dostát
b) šikovnosti s jakou ho umí prosadit



Bohužel ne... (Teo ) - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 00:06:21
Terazky záleží na voličích, jak se svým hlasem naloží. A spousta z nich buď neví anebo se sveze na nějaké mediální vlně se zelenou pěnou. Těm bych pak poradil, ať se nechají při svém sportovním výkonu vyfotit a nechat si na fotku vytisknout nápis "Mám, co si zasluhuji". Vše s devatenáctiprocentní sazbou DPH...

zaměstnancum (dáma s laufem - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 08:06:47
budem platit choroby a pochybně kontrolovat, jestli tu rýmičku fakt maj. Pro velkej úspěch se asi vrátíme na začátek 90tejch let a zvednem DPH na 23 procent:-((((
A Pablbek veřejně tvrdí, že ho řídí vyšší moc:-(((

dámě s laufem (¨Petr - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 08:34:06
Na jednu stranu, jestli mu nemocenskou budu platit a zároveň budu mít právo zkontrolovat, jestli je doma nebo na melouchu, tak mi to vytrhne něco odněkud.
Mám jednoho šmejda, co se vždycky hodí marod a jde někomu pokrejvat střechu. A vůbec ho nezajímá, že ho potřebuju. Že stojí práce. A protože pracujou ve dvou, tak musím i pro toho druhýho shánět náhradní práci.
Předpokládám, že porušení léčebnýho režimu by v takovým případě bylo závažným porušením pracovní kázně s důsledky s tím souvisejícími.

petře, (dáma s laufem - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 09:29:52
mám jisté obavy, že na to hrubé porušení pracovní kázně nenapasujem. jenom "chudák" přijde o nemocenskou:-((((

Ekonomická otázka (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 15:53:33
hele ekonomové , jak si vyslětlujete tohle?
http://www.whitedog.cz/index.php?item=1553

:-) (marek - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 16:23:33
.. se to nějak zvrhlo k politice.. no stejně by mě okrajově zajímalo, koho bys, Binární, doporučil volit? (samozřejmě všichni podle svého svědomí - i když dát něco příkazem není na škodu!! ;-)

Přece nadiktovat aspoň 150 lidí do parlamentu by mohla být pomocí internetu hračka. Kdyby se kandidátům podle osobní zkušenosti udělovalo plus, minus, neznám...? Já totiž fakt nevím koho.. Tobě bych ten plus dal a některým spolustraníkům co znám, fakt nemůžu :-o)

Netuším, co kdo nasypal (Teo - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 17:17:03
do té kalkulačky, ale každej si to může vyzkoušet sám:
http://www.ods.cz/volby2006/paska.php Já žádnou výplatní pásku nemám a stejně bych na to neměl čas. Musím totiž vyplňovat ty zparchantělý socialistický formuláře k daním, které pak budou ještě složitějším způsobem přerozdělovány a přerozdělovány, až nakonec NIC nezbyde. A jestli náhodou jo, tak určitě na na vás!

aTeo... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 18:26:57
nebereš to moc osobně? Neber to jako provokaci, ale když tak čtu, co o socanech píšeš, úplně živě vidim, jak ti při pohledu na Paroubka naskakujou pupínky...

to galahad (dáma s laufem - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 18:51:47
a divíš se??????

Já jen doufám... (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 19:19:56
..že aTeo se tu nepoukouoší naznačit, že my co odmítáme volit ODS, tak jdeme po jeho penězích...na týhle úrovni bych se tu fakt bavit nechtěl ...

Koho volit? (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 19:28:05
Sám to nevím a tak se mi na to téma nechce moc kázat. Měl jsem stejný problém už při volbách 2002 , tam to za mě vyřešila náhoda. Jelikož v cizině lze volit jen v hlavním městě, byl jsem asi 400 kilometrů od nejbliží volební místnosti...

průšvih je, že tak cca od roku 1998 jsem neviděl politika, který by "reprezentoval" (blbý slovo ale lepší mě teď nenapadá) moje názory..

..možná je ta chyba ve mě...

(Teo - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 20:02:47
2 galahad: pupínky ne, ale bradavice
2 binární: nic takového jsem na mysli neměl

uf :o) (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 20:10:43

Kmotři ministři.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 20.03.2006, 23:39:08
..zde programového prohlášení designovaného ministra pro radikalizaci ..
http://hq.cz/wordpress/jpi/2006/radikalni-koncept

Veliký diktátore, kmotře (Jago - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 07:14:26
přijme-li to tvá Hexadecimální vláda, mohli bychom se dožít zajímavých časů. Přijal-li by to reálný stát, mohli bychom si říct s Pratchetem: "Zajímavé časy na vás!". Já vím, tzv. "investiční pobídky" znají daňové prázdniny, ale...

DsL: (galahad - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 07:24:32
Docela se divím... Mě se Paroubek taky moc nelíbí, ale pleť si kvůli němu kurvit nebudu...;o)

Binární, už se ti ozval ten Špidla?

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 10:55:55
2 dieyoung> Kde to maji o tom uhli? ;-)

Bin. Ladine> Mohl bys mi uvest nejaky priklad, kdy nejaka strana splnila svuj program? Krome registracnich pokladen teda.

Nebo snad je nejaky jiny duvod cist jejich programy? Jako abys mel na co nadavat? ;-)

Daňová kalkulačka (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 11:19:10
http://www.ods.cz/volby2006/kalkulacka/
I přes zoufalý nedostatek času jsem si dal práci a nasypal konkrétní mzdy s konkrétními parametry konkrétních zaměstnanců do oné kalkulačky. Algoritmus výpočtu vede jednoznačně k lepším výsledkům na pravé straně. Trochu mám problém s předposledním řádkem, v němž je celý čistý příjem utracen podle statistického spotřebního koše a raději bych ho ignoroval. Podotýkám, že výpočet na "levé" straně je korektní a odpovídá současnému stavu. Tvrzení, že někomu zůstane z hrubého platu dnes více, než slibuje napadený model, tudíž rozhodně odmítám do té doby, dokud mi neprokážete opak. A to ani nemluvím o relativní jednoduchosti daňového systému, jenž by teoreticky měl připravit o "práci" řadu parazitujících byrokratů a poradců mého typu. Prodávám totiž svým klientům informace, které si nestačili přečíst, anebo nevěděli kde. A pokud ano, stejně jim nerozumějí. V takovéto legislativní džungli, kdy novely novel zákonů nejsou kompatibilní ani samy se sebou, ani s jinými novelami novel, natož se zdravým rozumem, se logicky daří podvodníkům nejrůznějšího typu, ať už sedí ve státní správě či soukromé sféře. A z rozvinutého socializmu s touto tváří, jíž zdobí naleštěná bradavice, opravdu odvázanej nejsem... tak mě už konečně pochopte! ;)

2 Roj: (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 11:31:38
Nějak si protiřečíš. Program nic neznamená a přitom žádáš informaci z něho. Otázka sice nebyla směřována na mne, ale snad to až tolik nevadí...

Kombinace ekologické daňové reformy se zákazem topení uhlím od r. 2010

Paradoxně v odstavci 2.3 Ekologická daňová reforma (5. nadpis) a ne v odst. 2.4 Energetika a ochrana klimatu

Tady: (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 11:36:34
http://www.zeleni.cz/new/clanek/2-modernizace-ceske-spolecnosti/

aTeo (Roj - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 11:41:27
Nevim, cos delal za vlady ODS, ale ja jsem podnikal. Jeste jednou: Za vlady ODS (ODS!!!) jsem podnikal!!!

"V takové legislativní džungli, kdy novely novel zákonů nejbyly kompatibilní ani samy se sebou, ani s jinými novelami novel, natož se zdravým rozumem, se logicky dařilo podvodníkům nejrůznějšího typu, ať už sedeli ve státní správě či soukromé sféře."

Ano, tos rekl hezky. Presne tak to totiz za vlady ODS bylo. :-)

Abych dnes uveril SLINTUM ODS, ze se neco zjednodusi, musel bych si nejdriv vyskrabat lzickou mozek a sezrat ho. Presne takhle slintali TI SAMI sasci pred 10-15 lety. Jen Topolanek je tam "novej".
Tak cos tou dobou delal, ze ti to ted nejak unika? :-)

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 11:56:39
BTW od ceho mas tu lzicku? :-)

JO, ze se bude energie v dlouhodobem vyhledu zdrazovat, je jasny snad uplne kazdymu, kdo pochopil, ze perpetuum mobile uz asi nesestroji :-)

Co jsem dělal? (Teo - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 12:11:24
Totéž co ty... podnikal. Podotýkám, že jsem neměl v úmyslu překlopit diskusi do osobní roviny. Nejsem rozhodně skalní příznivec ODS, což jsem již mnohokrát prokázal. Ale mám prostě schopnost odpoutat se od konkrétních xichtů a hodnotit odosobněné tendence. V případě Strany zelených mi nezbývá, než si přečíst jejich program. Nedělám si iluze o nikom , kdo má žaludek na to, vstoupit do politiky. Podtrhuji: O NIKOM. Jenomže jak začnu promítat do úvah, komu dát svůj bezvýznamný hlas, osobní pocity znechucení k těm, kteří už se ve špíně smočili či sympatií k těm, kteří dosud neměli příležitost umazat si ručičky, je ze mě okamžitě nevolič anebo volič-alibista. "Jsou chvíle v životě čestného muže, které ho nutí ušpinit si boty." Tak zní cintát Victora Huga. A ta chvíle pro mnohé nastane právě v den voleb. I pro mě. Tož tak...
Terazky musím napsat hlášení pro Comment Agency Ltd. o splnění úkolu dle normovaných pravidel. ;)

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 12:48:09
No jo. Ja proste neverim, ze ti sami lidi s tim samym programem najednou budou mit o 180 stupnu jiny vysledky sveho pusobeni.

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 12:53:49
...takze od vajicka, jo? Tak to OK :-)

No ne... no jo! (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 17:21:10
ad 1) Já zase prostě nevěřím NIKOMU, ale někomu holt nevěřím miň.
ad 2) Co furt máš s tou lžičkou? Primitivové jako já takové vymoženosti nepoužívají, páč jedí rukama. Což bys mohl při svém odstínu ocenit - je to totiž ekologické. ;)
ad 3) Nějaké další otázky?

Jestli nějaká strana splnila svůj program? (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 17:36:25
No.. Hitler se až do Stalingradu upřímně snažil. Pak se sice snažil dál, ale objektivní okolnosti byly proti. "Odstraňovat" Židy, jak ve svém programu slíbil, se pokoušel i po Stalingradu až do posledních dnů. Nakonec svůj program nedotáhl dokonce , ale určitě se mu zpronevěřil jen minimálně a jen pod masivním protitlakem.


Pravda, že u nás je to slabší, ale pokud by nějaká strana měla v programu třeba cenzuru, asi bych se nespoléhal na to, že po volbách se na její zavedení vykašle a ten hlas bych jí radši nedal.

(Roj - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 19:00:32
No vidis, me bohate staci, kdyz se ta strana censuru nenapadne staci zavadet V PRAXI, ani to nemusi mit v programu :-)

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 19:04:56
jo to souhlas ... zavádění věcí nad a mimo plán je jistě běžná praxe. Přesto trvám na tom, že pokud bude strana mít v programu něco pro mě nepřijatelného, rozhodně se nebudu spoléhat na to, že to tam má jen na ozdobu a že to nemyslí až tak vážně ...

mimochodem (dieyoung - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 19:32:26
mám zajímavý problém: vždycky jsem volil pravici, ale teď jsem si spočítal že pokud vyhraje pravice pod vedením ODS, budu se mít hůř (tedy pokud splní program). Nejde o ty daně, ale přes polovinu klientů máme z veřejné sféry, a jestli se omezí rozhazování, přijdem na buben.
A teď: mám volit podle zásad, nebo sobecky k svému prospěchu?

dieyongu, (Teo - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 19:53:07
to dilema si musíš vyřešit sám. Já taky riskuju, že pokud by se podařilo to, co se nejspíš nepodaří - totiž významně zjednodušit daňový systém - budu chodit krmit vrabce do parku. A přesto jim svůj hlas bez nadšení a podmíněně dám. Možná naposledy... Ale co mám dělat, když nalevo ode mě jsou všichni včetně ODS a napravo už jenom zeď?!

No právě (dieyoung - Mail - WWW) Vloženo 21.03.2006, 20:05:37
u tebe jsou to daně, u nás stovky protichůdných zákonů a ministerských vyhlášek. A taky dotace na každou blbost.
Co když se ale vážně stane zázrak a oni ten bordel pročistí natolik, že lidi jako my nebudou potřeba? To se budu chodit pást?
Já socdem fakt nemusím, ale nikdy nebylo tak dobře jako posledních 5 let ...

Takže zbývá jediné: volit pravici a doufat že aspoň částečně nenaplní svůj program (a teď mě začni uklidňovat, že žádná strana program nesplní ...)

Nesplni! :-) (Roj - Mail - WWW) Vloženo 22.03.2006, 00:03:28
Vsadime se? ;-)

Samozřejmě, že ne, sakra! (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 22.03.2006, 00:55:25
Ne však proto, že by nechtěli, ale prostě nemohou. Na to stačí aritmetka ze základní školy. Ostatně, plnění volebního programu není cílem žádné politické strany. Spíše vedlejším produktem či daní za MOC. Udržení moci (a moči :) je to, oč tu běží. Idealistické bláboly o demo-kracii a veřejné službě nechť si každý vetkne za klobouk. Dětinské spory, kterej chlapeček s barevným preferenčním kyblíčkem je víc eanej, mi přijdou legrační. Právě tak agitace těch, kteří ráno při holení s úlekem zjistili, že chytli jinou barvu, než měli doposud. A pak mi vysvětlej, že se tak stalo v souladu s jejich svědomím. Mají boty čisté a mohou se radostně vydat ke svému oblíbenému úředníkovi pro sociální dávky. Les Misérables...

Tisková oprava: (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 22.03.2006, 08:38:32
Správně se mělo napsat:
Získání a udržení moci je to, oč tu běží...
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.353.jpg

Kandidáti (marek - Mail - WWW) Vloženo 22.03.2006, 11:10:50
http://www.odspraha.cz/
http://www.cssdpraha.cz/?reason=show&what=document&id=118

Koukám koukám jaké máme kandidáty.. Lze napsat anonymně, že pan kandidát XY je svině? Nebo jak to řešit? Asi tak o 10 lidech to vím téměř jistě, u 20 z doslechu, ale jak to vyřešit..? Přece do urny z trucu nehodím celou komplet kandidátku např. zelených, když mě ten jejich asertivní předseda kdysi děsně zdržoval v servisu mobilů ;-) a ostatní neznám... Napište, prosím, kdo víte, který kandidát by si zasloužil zvolit.. :-( Osobně to rozdělení na skupinu dobrou a skupinu špatnou nějak těžko trávím...

Pro Roje... Bez boje: (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 22.03.2006, 12:03:21
http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.546.jpg

Marku (Roj - Mail - WWW) Vloženo 22.03.2006, 18:05:57
Neco podobnyho jsem zazil, kdyz dosadili do cela NKU Dohnala. Malem me to dohlano k silenstvi.

ODS aspon umi ty svy kandidaty presentovat intelintne na webu, na rozdil od tech idiotu z CSSD, ktery tam dali DOC ke stazeni. Uz se vidim, jaxi kuli par saskum zasiram disk nejakym svinstvem :-)

(perkele - Mail - WWW) Vloženo 25.03.2006, 13:06:50
Tenhle příspěvek je opravdu tragikomický..

Tak co je?! (Teo ;) - Mail - WWW) Vloženo 28.03.2006, 12:04:02
Našel-li se ještě někdo jiný (kromě WhiteDoga), jemuž z daňové kalkulačky vylezly příznivější výsledky na "levé" straně oproti "pravé", či "zůstane mu dnes více", nechť nás o své zkušenosti obohatí. Je to možné pouze ve třech případech:
1) Popřením zákonů algebry
2) Inkasováním tzv. "černých peněz" na ruku mimo mzdovou evidenci
3) Naprostým nepochopením souvislostí, příp. záměrným lhaním

Kalkuloval jsem (Jago - Mail - WWW) Vloženo 28.03.2006, 15:58:27
a nemůžu popřít správnost numerického výpočtu. Leč bohužel
a) jak důvodně lze předpokládat, že to, co ušetří zaměstnavatel na pojistném, přidá zaměstnanci k platu (viz „celkový příjem“), což je základní složka „zvýšení příjmů“ na pravé straně. V současnosti odvádí zaměstnavatel 35 % z mezd a to už je balík. Vyjde na to vládní nařízení? Nebo to bude na základě dobrovolnosti?
b) co znamená pojem „odvedená DPH“? Jak se na to přišlo (nějaký spotřebitelský koš?)??? Proč je to ausgerechnet tolik?
Takže lituji, ale pro mě je to nevěrohodné.

Co je na matematice nevěrohodného? (Teo - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 00:09:28
Nevěrohodní mohou být jen ti, kteří slibují a pak se omluví. Možná ani to ne...
Ale zpátky k modelu. Kalkulačka slouží k výpočtu čisté mzdy zaměstnance v závislá činnosti. S odvody zaměstnavatele nemají (a nechtějí mít) zaměstnanci nic společného. Tudíž můžeš tuto pasáž v poho ignorovat. Pochopitelně, že případné "úspory" zaměstnavatel automaticky nerozdělí mezi zaměstnance. Proč by to dělal?
Pokud jde o DPH, je tam neorganicky přilepeno a slouží pouze pro demonstraci toho, kolik by příjemce čisté mzdy zaplatil na DPH, pokud by celý příjem utratil podle statisticky průměrného spotřebního koše. To je nesmysl. Je řada peněžních operací a úplatných převodů majetku, jež nejsou zatíženy DPH.
Na modelu by vydělali (či spíše méně prodělali) všichni, kromě státní kasy. Předpokládá se však, že nižší daňová zátěž by vedla paradoxně k absolutně vyššímu výběru daní, oživení ekonomiky, přilákání investorů atd. Z čistě ekonomického hlediska se mi TO zamlouvá. Samozřejmě, že Socbotka a ostatní byro a technokrati tomu tleskat nebudou. Ale to už je jiný příběh, o němž jsem se domníval, že je dávnou minulostí. Bohužel není. A bohužel je spousta těch, kteří ať už nevědomky či vědomě tyhle zvrácené představy o rozhodování o všech a o všem z moudrého centra podporují...

Pesimistický dodatek: (Teo - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 00:47:41
Pokud jde o zaměstnavatele, bez iluzí bych očekával spíš tendence "šábnout" se se zaměstnancem o jeho úspory a své si ponechat celé... ;)
Hustota parchantů na jednotku plochy se totiž v takovém systému, kdy podnikatel odvede cca 6O% ze zisku na "daně poplatky a jiné dávky", zvyšuje geometrickou řadou.
Ale aby to nebylo tak jednostranné, nevěřím, že ODS by i za příznivého volebního výsledku mohla prosadit nulovou sazbu DPH na základní potraviny. Bruselští byrokrati se socialistickým smýšlením a kapitalistickými nároky to prostě nepřipustí. Museli bychom mít nějaké eso v rukávě, aby pragmaticky vyměkli. Ale nemáme. Máme jen své neradostné perspektivy, že nás euro a tuzemští socani časem očipují, namontují nám kamery do ložnic, na toalety, prostě všude. A neustále budeme vyplňovat ty jejich zasraný různobarevný formuláře, dokud neuvěříme, že tak to má byt, bo tak je to spravne...

Proti matematice nic, (Jago - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 07:01:38
jak už jsem napsal. Důležité je, CO se sčítá a odečítá a za jakých předpokladů. A to, myslím, cítíme oba, je jaksi nevěrohodné.

NIC takového necítím! (Teo - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 09:44:59
Problém je, když chce někdo vytvořit srozumitelný vícefaktorový model... ale podstata je jasná a tendence, obsažené v programu ODS jsou pokrokové a VÝHODNÉ pro občana bez rozdílu postavení. Problém vidím v tom, KDO to nabízí (a KDO je ochoten tomu věřit). Ale mně je šumák,kdo má jakej rypák. Hodnotím jen to, CO mi nabízejí a nežádám od politiků, aby mi byli za každou cenu sympatičtí!

Souhlasím, (Jago - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 10:07:20
ale jde taky o to, JAK se to podává. Vícefaktorový model je v tomto konkrétním případě na kočku, protože „daňová kalkulačka“ se obrací na jednotlivce, konkrétně zaměstnance, tak, že mu spočte, co zaplatí a co mu zůstane. Na to by měl prostý občan slyšet. Jestliže mu ale předloží přesný výpočet založený na nekorektních předpokladech, není to vlastně tak trochu podvod? Já bych, řekl, že je. Vypusť z pravé strany to, o čem jsme se shodli, že zaměstnavatel neposkytne tj. sniž „hrubý příjem“ o dnešní zaměstnavatelem odvedené PSZ a vyjdou ti dost jiná čísla. Opakuji: tvé argumenty o prospěšnosti ekonomice akceptuji, ale proč lidi v rámci volební kampaně takhle lacino oblbovat?

aTeo, tu víru v existenci pozitivních tendencí .. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 10:52:49
..ti nepokrytě závidím. Strašně rád bych někde viděl stranu představující nějakou pozitivní tendenci. ODS už svojí možnost představit své tendence měla , já si na tu dobu dobře pamatuju a na nic až tak pozitivního si z té doby nevzpomínám. Dokonce bych řekl, že například daňový formulář, regulace nájemného , hesla jako hurá do Bruselu a jiné zdánlivě socialistické nápady pochází právě z té doby. Představu, že ODS, aniž by výrazně proměnila svojí sestavu, teď bude předvádět nějakou jinou hru, shledávám prostě naivní.(o možným kriminálním pozadí jejich vládnutí snad asi radši ani nemluvím) Ale jelikož dobře vím, že nevolíš ODS ze zamilovanosti ale se zaťatými zuby, tak ti jako kamarád můžu slíbit, že se ti nebudu smát, až nahlédneš svůj omyl. A jako kamarád ti klidně poskytnu ještě jednu službu. Uvědomuješ si, že když je řeč o volbách, tak narozdíl od jakýkoliv jiný debaty, by nestranný pozorovatel snadno mohl říct, že tvůj tón se blíží hysterii?

Není zde nestranných pozorovatelů (Teo ;) - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 12:59:42
a svou údajnou "hysterii" nebudu hodnotit. Jde o spor mezi racionálnem a emotivnem. To druhé jsem potlačil na nejnižší možnou míru, jinak bych byl stejně nerozhodnutý jako ty. Uvědomuju si všechna rizika, ale opakuju, že si za proklamace a sliby nepromítám konkrétní xichty. ODS si odpykala svůj nepodmíněný trest v opozici a je třeba na ni nahlížet tak, že nápravně-výchovným odstavením od koryt se kapku poučila. Ale v situaci, kdy je (bohužel) jediným relevantním zástupcem toho, čemu se přežile říká "pravicová politika", nemám holt jinou volbu. Jak už jsem poznamenal, nevěřím vůbec nikomu, ale někomu nevěřím trochu míň. Když mi někdo narovinu řekne, že bude volit komanče a ví proč, respektuju to. Zrovna zítra jdu s jedním takovým červenáčkem na pívo. Není blbej, jenom má jiné zkušenosti, jinou výchovu, jiné priority. A respektuje moje názory. Nebrání nám to v tom, být kámoši. Vlastně mě spíš děsí ti nevybarvení, kteří se nevypočitatelně rozhodují náhle, emotivně a na základě momentálních pocitů, nálad a mediálních impulsů. Nevědí, koho ano, ale neúnavně provádějí negativní agitaci. Vědí totiž neomylně, koho ne a proč. Jenomže eaní jsou všichni chlapečci na pískovišti bez rozdílu. A tak považuju za eanějšího toho, kdo chce pískoviště oplotit, zavést evidenci kyblíčků, rozhodovat o jejich barvách, znormovat velikost, váhu a tvar báboviček a tak podobně. Co je na tom divného, že preferuju rozum před city? Kdybych to nedělal, musel bych vážně propadnout hysterii...
Uáááááááááááááááááááááááááááá!!!!!!!!!

hmm tohle neříkáš poprvé.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.03.2006, 23:10:14
..ale zkus mi prosím vysvětlit, co vydíš emotivního, na mém nevolení lidí, kteří se podle mých měřítek už jednou neosvědčili? Nevolit lidi kterým nevěřím mi přijde rozumné.

Emotivní mi naopak přijde celý ten tvůj příspěvek a to od pro mě dosti nevěrohodného tvrzení, že ODS si už své hříchy odpykala. Přijde mi prudce emotivné věřit, že ODS už je ted jiná, lepší.(přání otcem myšlenky?)

A už tím popravdě nehodlám ztrácet čas. Ty mě nepřesvědčíš a já tebe přesvědčit nechci. Já si svojí volbu před sebou obhájím a hájit ji před kýmkoliv jiným nemám potřebu.

btw: (marek - Mail - WWW) Vloženo 30.03.2006, 07:41:19
btw: ODS dnes není v opozici! (Vládne komunálně, v senátu a má čestného nestranného předsedu!)

4 vize (Josef Zemek - Mail - WWW) Vloženo 26.05.2006, 15:09:34
RE: Záleží jen na lidech a můžete to být právě VY !! (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 19.03.2006, 21:27:30
Informace o nové straně 4 vize najdete na www.4vize.cz
Tento týden jsme spustili blog pro zájemce o naši stranu na http://www.4vize.bloguje.cz
Josef Zemek
volební lídr - Pardubický kraj



Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
CNW:Counter