Binární Ládin

Jestli chcete, aby se tomu říkalo kultura, zahrabejte to na tisíc let do země!
REKLAMA

Best Off
Blogovací desatero
Hledat na blogu:
Zkuste Firefox!

9.11.2005
Otázka pro Landovy odpůrce

Vím, že jakmile se jednou pustím do trochu kontroverzního tématu, články někdy mají tendenci se rozmnožovat, ale snad mi čtenáři blogu, na který píše skutečně jen jeden autor , odpustí ty záchvaty aktuálního zaujetí jedním tématem. Bohužel nemám po ruce žádného dalšího autora, který psal o něčem jiném, zatím co já navážu na předchozí článek. A dost možná , že ta otázka zaujme i ty, kterým přestřelky kolem Landy nic neřeknou. Princip té otázky je totiž poměrně univerzální a lze ji modifikovat pro nepřeberné množství jiných debat

Nejprve znovu připomínám, že postoj: „Neposlouchám Landu, nikdy mu neodpustím a nikdy ho poslouchat nebudu“ , mě vážně ničím nepobuřuje a nikdy by mě nenapadlo tenhle postoj někomu vymlouvat. Neposloucháš? Neposlouchej. Já taky neposlouchám Michala Davida a běda kdyby mě k tomu někdo nutil. Osobně si myslím, že neposlouchači Landy by klidně mohli vedle sebe pokojně koexistovat, spolu s  neposlouchači Michala Davida , Karla Gotta či Haničky Zagorové a samozřejmě i spolu s posluchači všeho výše jmenovaného. Bohužel, někdy se mi zdá, že neposlouchači Landy by chtěli na svou víru obrátit všechny .
Jistě, misionářský zápal vymítající rasismus je nepochybně chvályhodný, ovšem v současné Landově tvorbě lze cokoliv protizákonného (a rasismus je u nás protizákonný) najít jen stěží. Vzdor tomu , misionářské zanícení dál žene vymítače na zteč.
Chtěl bych tyhle vymítače , požádat, aby se na chvilku zastavili a zkusili si se mnou zahrát takovou malou hru:



Představte si, že už nejste jen tak obyčejnými občany , představte si , že počínaje dnešním ránem, jste se stali Prvním občanem , jediným vládcem , soudcem i zákonodárcem téhle naší malé legrační zemičky. Máte v rukou veškerou moc a na krku Landu i se všemi jeho nahrávkami. A moje otázka zní. Co se stane s Landou v takové vaší zemi? Bude smět dál zpívat? A pokud ano, které písně? Takové které předem schválíte nebo takové které výslovně nezakážete? A které by to byly? A co když je zakážete všechny? Co se stane se mnou? Mám doma haldu jeho desek. Budu je muset odevzdat? Nebo je nebudu muset odevzdat a budu si je smět pouštět jen v soukromí? A co když si je nebudu pouštět jen v soukromí, co když je třeba oknem někdo zaslechne? Dostanu pokutu? Podmínku? Dostanu deset let natvrdo? A co ti všichni mí blízcí , kteří si taky rádi poslechnou Devět milimetrů argumentů? Co moje žena, má ráda Landovo Rockquiem, co se s ní stane, když se o něm bude bavit s kamarádkou? Co moje dcera , co když napíše do školního časopisu recenzi na Landovo Tajemství, nějakou takovou jako jsem napsal já  a která to všechno začala.  Vyloučí jí ve vaší zemi ze školy? Co můj syn, co můj bratr? Co s nima bude v zemi Prvního „Nemám rád Landu“ Občana?
Zkuste prosím nějak v klidu na tyhle otázky odpovědět a možná z toho bude vidět , jednak jak to tedy s tím Landou myslíte a pak také vám možná dojede, proč na ty nejradikálnější z vás , pohlížím poněkud nelibě a s lehkým podezřením, že země kde by jste vy byli Prvním Občanem , by se mi nemusela až tak líbit, protože bych v ní měl pomalu celou rodinu v base a poslouchat bych mohl třeba jen hudbu, která se mi nelíbí.Třeba toho Gotta. Je omyvatelný a vhodný do každého politického počasí.

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Zapsal: binarniladin 9.11.2005, 9:58:00

Komentáře

Óóó Velký Binďo, (dáma s laufem - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 10:15:32
Podělím se o zkušenost- a nezištně:-))Vzhledem k mé výzbroji jsem nepopiratelně První Dámou Mikrozemě. A tady anarchismus nezavládne. Demokraticky jsem určila, že-TUC TUC DUC DUC se bude v mé přítomnosti poštět POUZE do sluchátek.:-)))Prostě Breburda a JÁ jsme k dohodnutí:-)))

Eh (Leondegrance - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 10:18:28
Já být první občan, tak Landu si klidně poslouchejte do aleluja, ale ZAKÁZAL bych VyVolený a podobné šity :-D

V téhle legrační zemi (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 10:40:33
je hrstka prvořadých občanů, rovnějších si před zákonem i před Bohem. Neustále poučují nás, druhořadé, i ty třetiřadé, co a jak a proč a kdy a kdy zase ne a kdy za určitých podmínek... pravidla hry stanovují ONI.
Každý ať si uctívá, koho uzná za vhodné. Ať už je to Landa, Gott, či Majkl David. Mně postačí, když mi je nebudou vnucovat. Každý jedinec je nebezpečný až v momentě, kdy začne ovlivňovat osudy jiných jedinců. A na to xichti ze "šoubyznysu" naštěstí nedosáhnou. Z tohoto pohledu je mi jeden Škromach či Sobotka protivnější, než zástup zpívajících tajtrdlíků či zamindrákovaných programátorů. Ale abych udělal vstřícné gesto, připouštím, že Landa JE osobnost. Sice ne zrovna podle mýho gusta, ale koho to zajímá? Mě teda ani moc ne... ;)

(ronan - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 12:16:12
Ladine, tema Landa me zajima soce hodne - dost casto ho posloucham, ale ty tu pises uz asi tak paty clanek porad o tom samem (sice v zajimavych obmenach) - je Landa spatny nebo neni? Rekl jsi svuj nazor uz v prvnim (nebo jednom z prvnich) clanku o nem, tak proc je porad rozmnozujes? Zatvrzele odpurce Landy na svou stranu stejne nepretahnes:)..

To je jedna vec, druha vec je ta, ze moc dobre vis, ze na tyhle otazky velka vetsina lidi musi odpovedet zaporne, kdyby ne, z kazdeho Landova odpurce by se stal absolutisticky diktator:D

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 12:22:33
Já bych je snad ani nechtěl přetáhnout na svojí stranu . Ale pod tím prvním článkem všichni utěšeně flamovali a já se jen snažím ukázat, proč přsně se mi tehdy ty jejich výpady nelíbily. A ty záchvaty monotémětičnoti, to je prostě jedna z nevýhod blogu. Je to One Man Show a pokud čověk na něco myslí a pořád pootáčí v lhlavě , není tak úplně snadný se rychle převexlovat na něco úplně jinýho. A víš, kdyby tu neexistovala možnost potenciálně bouřlivé reakce na tohle téma, která mě přiznám se v po té recenzi Tajemství strašně zakočila, tak by tu asi byla jen ta glosa o koncertu na kterém jsem byl mo a pak by mohlo přijít něco jiného.:o) Ale klid, svět se otáčet nepřestane a jiná témata přijdou.:o)

Tak já ti to tedy řeknu ... (Karlos - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 13:46:58
Poslouchal jsem Landu,nemám mu co odpouštět a klidně si ho občas poslechnu zas. Pravda,jeho nová tvorba mne až tak nebere,ale Orlík jsem poslouchal dost.A to nemám,pěkně prosím,vyholenou (a snad ani vyhulenou)hlavu.Ale nic mi nebrání si o něm myslet,že je velice mizerný zpěvák.A že jeho pocta K.Krylovi byla šaškárna a směšné divadlo (mám na DVD).A už vůbec nechápu,proč a zač se ten chlapík po xy letech pořád omlouvá?!? Že byl "mladý vůl"? To jsme,ruku na hrudní koše,byli téměř všichni (i některá děvčata).Protože nezahříval Kájínkovi palandu,tak zřejmě jeho činnost nebyla v rozporu se zákony této zemičky.Že na jejich vystoupení chodili i pitomci? To měla být starost policie,aby si volové zanechali otisky kanad na svých pleších a na ulici se chovali jako lidi.A kdybych byl Veliký a Mocný?Tak bych tě určitě nezašil za to,co posloucháš.To už tu bylo a vcelku se to stejně minulo účinkem.(Kam bych si "chodil" potom číst??? Samozřejmě nemůžu souhlasit s tím,aby někdo vyzýval druhé k něčemu,co je v rozporu se zákony,ale najít hranici mezi tím co je umělecké vyjádření a onou výzvou je asi někdy hodně těžké.Ale na to jsou jiní,chytřejší a studovanější.
Tož asi tak.

(Dominique von Tralala - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 14:35:58
strejdo, opiras se o jeho rasisticke, demagogicke a nacionalisticke vyjevy, kterych bylo dost a neni jich malo.

ovsem to, PROC JA NEPOSLOUCHAM LANDU, je uplne nekde jinde.

jeho hudba neni originalni, jeho zpev je sic charakteristicky, ale neni dost dobry na odzpivani koncertu. jeho koncerty za nej odtahnou hudebnici, ktere muze za velky prachy najmout.

hnusi se mi jeho ídealismus. jeho kazani v kostele bylo naprosto dokonalym vyctem jeho idealistickych a nacionalistickych myslenek. hraje si na husa? to, co rika, tvrdi i dedkove v hospode po obede... je to pekny, ale nerealny...

a hlavne ma NEJHORSI TEXTY HNED PO READY KIRKEN ...

Když zatroubi nam k boji, tak to za to stoji.
Nenavist je laska, kolem zemì praska.
Plameny se maji, když si s nama hraji.
Pak nastane klid a my snad mùžem jit.
Každej do svý diry, bez boha a viry,
z ušlapnutejch brancù zbyla banda kancù.
Tak se teda měj a něco si přej,
než se nebe zřiti a tak skonči žiti.

basnicka jak od plus minus ctrnactileteho nadejneho basnika :))) asi bych se stydel poslouchat podobny "verse"

hnusi se mi, odpustte mi.

Landa / texty (Kolokol - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 14:58:24
Jeho texty jsou někdy nahoru někdy dolu.
Co třeba tohle?
http://www.daniellanda.cz/diskografie/deska/9mm-argumentu/9#text-pisne
http://www.daniellanda.cz/diskografie/deska/valcik/5#text-pisne

Landovy texty (Roj - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 15:24:39
rozhodne patri k tomu lepsimu prumeru. Dokonce je povazuju za lepsi, nez co v posledni dobe zpivala treba Navarova.
Fakt by me zajimaly ty hory udajne lepsich textu, nez ma Landa a Ready Kirken.
Mohl bys tady nejake pastnout nebo linknout?

POCTA KARLU KRYLOVI
Sice Kryl byl lepsi v originale, ale Landa ho udelal dle me docela vkusne. Krome toho diky nemu se dost mladejch vubec dozvedela, ze byl nejakej Kryl, a to je samo o sobe dost dobry pocin.

Kdyby se treba knoural Muk rozhodl "vylepsit" Kryla, nenazval by to POCTA a vubec by mu nevadilo, kdyby si tynejdzri mysleli, ze jsou to JEHO (Mukovy) pisnicky. A nejen Muk by to tak udelal.

(jilm - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 15:28:14
Koukám další článek, tak tu doplním to, co jsem teď napsal do komentáře toho předchozího. LANDU nyní není možné nijak zákonně postihnout a je to v pořádku. Zákony nemají řešit náznaky a jak se věci jeví - pouze jaké jsou. Jinou věcí by měla být jakási autocenzura. Ta se nedá vnutit, ale podle mě patří k slušnému vychování. A nechci způsobit další hádku, protože tohle mi prostě nikdo nevyvrátí a já to nikoho nepřesvědčím. Skrývá se v tom možná nějaký odsudek, který není spravedlivý, ale já to tak vnímám. To jsou ty očistné mechanismy, o kterých ladine píšeš.

Sorry Roji (Leondegrance - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 15:46:26
To Roj: Prosimtě nechtěl bys nějak objasnit ty měřítka kvality textů? Víš, aby lidi věděli co ti maj´ linkovat...;-)

(ronan - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 15:52:37
binarni: no to doufam, ze prijdou;).. Nechces zase pro odlehceni napsat nejakou veselou historku z rodiny? Naposled jsem se u toho dost bavil:)

Dominique von Tralala: Za prve prehanis, muzes uvest priklad kdy v poslednich dejme tomu trech letech pronesl nejaky rasisticky vyrok? Souhlasim s tim, ze Landa je tak trochu "sahlej" a ten jeho vystup v kostele i jeho radobyrad Lumen Templi byl prinejmensim podivny, jeho texty taky nejsou urceny zrovna pro intelektualne zalozene jedince, ale ja ho posloucham hlavne pro ten jeho specificky zpev a rytmus, ktery je v jeho pisnich, libi se mi rychle a udernejsi texty..

Slysel jsi Neofolk? To je uz trosku jine kafe, i co se tyce textu, mozna bys je tolik neodsoudil..

(ronan - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 15:53:39
BTW, souhlasim s Rojem, ty texty nejsou pro kazdeho, ale taky nejsou rozhodne spatne

pokus o odpoved (-fim- - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 16:50:16
Odpoved na tvou otazku je velmi prosta - nestalo by se nic, desky by sis mohl nechat a Landa by, pokud by chtel, mohl psat, koncertovat i vydavat co chce, jako kdokoli jiny. Do chvile, nez by porusil zakon. Jako kdokoli jiny. Asi by mel jedinou smulu - vzhledem k jeho minulosti by asi jeho pociny byly zkoumany casteji. Ale to je asi pochopitelne.
Cely problem podle meho totiz celou dobu stavis spatne, alespon co se meho postoje k Landovi tyka. Kdyz se mrknes na tu cervnovou debatu pod Tajemstvim zjistis, ze jsem se jen podivil, ze clovek, ktereho jsem do te doby bral jako spriznenou dusi, se najednou takto vyrazne lisi. Nic vic - prosty podiv. Ani naznak nejakeho zakazovani ci prikazovani co si mas myslet. To uz byla tva konstrukce. Mozna z toho mohl byt citit jisty odsudek, ale to snad neni nic proti nicemu, ne?
A co se tyka jeho tvorby - prilis ji nesleduji, nezajima mne (podobne jako tvorba Michala Davida, Hanicky Zagorove ci Karla Gota). Tudiz je nesmysl, abych ji hodnotil.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 17:24:26
2-fim-
Neřekl bych že to stavím špatně, proto to taky dělám :o) a ty jsi se, pokud se dobře vzpomínám ,v tom červnu vyjádřil jednou a pak už jsem tě v té debatě nezaregistroval . A já se celou tu dobu snažil obhájit svoje právo poslouchat co chci. Tenhle , myslím na dlouho dobu poslední spot na tohle téma jen nejasněji ukazuje o co mi celou dobu šlo. Já bych byl asi dost nerad , kdyby se ta debata zvrhla na otázky vkusu, ten má prostě každý jiný.

A ta výrazná odlišnost možná není tak výrazná. Stačí si uvědomit, že poslouchat někoho a nekriticky přejímat všechno co řekne nebo udělá, není totéž. Mám dojem, že někteří diskutující na to tehdy zapoměli.

(-fim- - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 20:35:33
Pamatujes si dobre, opravdu jsem se ozval tenkrat jen jednou - ten prival, ktery z tve strany nasledoval (byt ne jmenovite na mne, ale na cely tabor, jehoz jsem se chte-nechte stal jakozto nositel sveho nazoru soucasti) mne docela zaskocil. Nemam vetsinou chut diskutovat s nekym, kdo mne osocuje z neceho, co je mi cizi.
Pusobilo to na mne tehdy dojmem, ze jsi necekal, jaka vlna odmitavych reakci se prihrne, neunesl jsi to a branil se trochu podivne. To mne docela zklamalo a proto jsem se taky od te doby u tebe moc nezastavoval.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 20:46:27
Ty reakce mě tehdy naprosto zaskočili. Vůbec jsem nečekal , že se ještě dneska budu muset hájit , že poslouchám LEGÁLNÍ muziku. Zíral jsem jak zjara. Měl jsem dojem, že jsem právě oznámil ctěnému auditoriu , že mám neslušé vztahy z nezletilci :o) Víš, podle některých těch reakcí , nejen tady ale i na jiných forech kam jsem potom nakouknul, abych zjistil, jak vypadá takový typický atilandista, se skoro divím, že na obchody s jeho deskami nejsou pořádány stejné útoky jako jinde na potratové kliniky. To lidi co se ozvali tady , ty Jilm, Alézi a už nevím kdo všechno, to je ještě zlatý proti některým reakcím třeba v Reflexu. Tam mají všichni plnou pusu antifašimu ale čteš je a cítíš hořet hranice. Nicméně i tak mě to zaskočilo. Člověk napíše totálně banální recenzi na celkem bežný a totálně nekontroverzní muzikál .. no ..radši už toho nechám .:o)

Leondegrance (Roj - Mail - WWW) Vloženo 09.11.2005, 21:28:45
Kdyz tedy nevis, co mi mas linknout, tedy nevis, co je dle tebe lepsi, nez Landovy texty, tady asi pro tebe jsou vsechny texty vsech lidi spatne.

OK, je to tvuj zivotni postoj, mas na nej pravo, ale ja ti ho nezavidim. :-)

V tom pripade uz nic linkovat nemusis, to mi staci :-)

Mě je Landa ukradenej (kosta - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 08:59:55
a musel jsem vám to nutně sdělit! :o)

A někdo mi nad pivem v hospodě říkal (takže je to pravda), že ten název neofolk má už sám o sobě návaznost na nacisty - ha!

A taková neorenesance.. (galahad - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 09:18:37
...má taky návaznost na nacismus???

* (Mirun - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 09:42:23
galahad: že váháš, stejně jako neotáčej, neobracej, neozývej se, neortodoxní, ..., neocodin, neocortex, dokonce i sám Neo...

(Mathias Kodlodot - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 10:33:26
Patřím mezi neposluchače a jen stručné k tomu jak se v jeho současné tvorbě nevyskytuje rasismus. Počítám-li mezi prezantaci Landy také jeho web, ptám se proč má na svém webu i v dnešní době songy jako Bíla liga atp. to myslím mluví za vše..

http://www.daniellanda.cz/diskografie/deska/orlik-oi/1#text-pisne

Eh no.2 (Leondegrance - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 11:06:30
Neptal jsem se ani tak kvůli sobě. Spíše kvůli případným zájemcům o diskusi co je lepší a co horší.

Ale koukám, že v tom máš obdivuhodně jasno, což ti nepokrytě závidím..;-)

Z ofic. str. DL (PokF - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 12:50:48
PŘEPIS PROHLÁŠENÍ DANIELA LANDY
PŘI PRAŽSKÉ BOUŘI 2005 V T-MOBIL ARÉNĚ

I.
Tak abysme už konečně udělali jasno…byl jsem skinhead, dnes už nejsem. Nevadí mi kališníci…nevadí mi vlastenci…nevadí mi apolitický skins, ti rozhodně nepředstavují pro zbytek světa žádnou hrozbu. Odmítám extrémní odnože jako jsou neonacisté, komunisté a jim podobné směry a distancuji se od nich!

II.
Žádám o odpuštění všechny, kterým jsem v minulosti fyzicky nebo psychicky ublížil.
Těm, kterým jsem tak učinil na obranu sebe nebo jiných se neomlouvám a jsem připraven to opakovat!

III. (Protestsong)
Videoklip k této písni byl označen týdeníkem Reflex, jmenovitě panem redaktorem Feřtekem za antisemitský a rasistický. Z jeho textu to vyplývalo. Autor mne přirovnává k Hitlerovi a Musolinimu. Asi si neposlechl text, který je opačný. Anebo ho nechtěl slyšet a našel tam to, co tam vůbec není. Nepopírám, tato píseň je i o vás pane Feřteku.

IV.
Nejsem fašista, nacista, rasista taky ne. Kdo tvrdí opak lže.
Zůstanu ovšem provokatér!

V. (Tajemství)
Tuto píseň bych teď rád věnoval speciálně všem klukům a holkám, kteří zahynuli v kabinách závodních vozů. Letos ji posílám nahoru Tomášovi Vojtěchovi a Majklu Parkovi. Berte to jako modlitbu za jejich pokoj.

VI.
Věřím v Boha, kterého nazývám Hvězdou. Hvězdou naděje ve tmě. Věřím v s sílu rodiny, věřím ve své přátele a věřím ve svou vlast!

VII.
Chtěl bych poznamenat – jenom- k tomu co se děje ve Francii, že se mi zdá Evropské pojetí multikulturalismu zaslepené, stejně riskantní jako je rasizmus. A to nejenom proto, že spolu kráčí ruku v ruce. Kéž by jednou rozumná diskuse nahradila emoce, které volají Krysaře ze všech táborů!

VIII.
Teď mám jednu informaci, ne úplně pro všechny…pro část lidí, co na to čekají. Odkrýváme první Tajemství společenství Lumen Templi.
Jsme hraví , chystáme dlouho v tajnosti projekt. Jedná s o hru s názvem Tajemství Zlatého Draka. Je to smrtelně vážná věc, víc se dozvíte v budoucnu. Hledání souvislostí, skládání střípků, trpělivost, to tvoří už nejnižší level téhle hry . Od nás nečekejte zatím žádné konkrétní informace, hlavně v tisku ne.
Jenom pro zajímavost bych chtěl říct, že se k nám připojil i Jiří X. Doležal. Protože tahle hra není nepodobná Pánu prstenů, tak Jiří X. se k nám připojil s tím, že se naprosto identifikoval s rolí Gluma:
„Pánííššek napíšše hezký článešek o ošklivých lumenkách.“
Takže Srdečně zdravíme Jiřího a pokračuj, musíme mít všechny postaviššky ke hře Zlatý Drak kompletní.

IX.
Teď přijde píseň Blaničtí, já se omlouvám za drobné zdržení, protože to se sem hodí. Já to potřebuju ze sebe vyklopit…jsem si to napsal, abych to nepoto… Mám potřebu se veřejnému napadení veřejně bránit. Pan Václav Havel v souvislosti s naší provokativní Vyšehradskou výzvou k zamyšlení poznamenal v Lidových novinách následující:

„Příznačné je, že se vždycky halí do zvláštního svatouškovství (myslel tím nás), dělají to přece všechny fašistické a totalitní ideologie, všechny mají prudérní roucho a žádají čistotu. Co to je? Rasová čistota u nás - to je přece zúčtování s Židy, Němci, posléze se Slováky a Romy a teď zřejmě i s Vietnamci. Kde to skončí? A všechno se to odehrává pod rouškou čistoty - morální, etnické, rasové.“ Tolik Václav Havel.

Pane Havle, myslím, že se to k Vám určitě dostane, já bych chtěl, abyste věděl, že se na Vás nezlobím, že Vám odpouštím, přestože tenhle jedovatý plivanec, ač je to veliká křivda, která ublížila mnoha lidem… Víte, kdybych nevěděl, že jste rozumný a tolerantní člověk, musel bych říct, že lžete jako Goebels. Já ale osobně považuji Vaši zavádějící nepravdu o našem smýšlení a cílech za politováníhodný omyl pohodlného člověka, pro kterého bylo jednodušší volit rychlou střelbu, než popřemýšlet, nebo zvednout telefonní sluchátko. Strach z cizích věcí, které neznám, nerozumím jim a proti kterým ze stejných důvodu bojuji se nazývá xenofobie. Toť vše, pane Havle.

X. (Janek blázen)
Tahle píseň dnes patří mojí mámě, která se na nás teď shora dívá a určitě žasne kolik je tady zase lidí.

XII. (Táta)
Svobodou všech psíků je vztekle poštěkávat na slony. A svobodou slonů je jít si dál svobodně svojí cestou.
To je pro tebe moje holčičko Stázinko, která tady někde jsi, pro holčičky Roxanku a Rozálku doma.

XI.
Prosím vás a vyzývám , běžte všichni k volbám. Volte si samozřejmě koho chcete, ale volte! Ať je náš osud volbou národa a ne rozhodnutí těch, který nejsou kvůli třešním líný zvednout prdel. A volte proto, aby se zvolený boholidi příští volby báli vašeho zúčtování. Aby z vás měli konečně respekt. Šiřte to dál.

XIII.
Chýlíme se konci a já si přál, abyste se naučili následující písničku. Proč? - Mimo jiné spoustu pozdravů vašim bratrům a sestrám do Ostravy, byli velkolepí. -
A byl bych rád, kdybyste teď ukázali zlomeček vaší síly a poslali malej vzkaz politikům, že tu jste, že představujete obrovskou sílu a potenciál a že může být chybou podceňovat vás, vaši duši i váš rozum. Takže milí pánové nahoře, milí nedotknutelní, poslechněte si tohle šibalské zašeptání, které si jako blázen, šašek, klaun taky básník můžu dovolit: HRRRR NA NĚ!!!

P.S.http://www.daniellanda.cz/diskografie/deska/orlik-oi/1#text-pisne -

nechápu co je závadné.

Zvonku to vyzerá (mudd - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 13:03:41
že ses dost nechal zahnat do defenzívy. Chápu to tak, že ty příspěvky píšeš hlavně proto, aby sis ujasnil myšlenky. A dělá to na mě dojem, že ti v hlavě hlodá údiv nad tím, že tě nekdo může odsuzovat za to, jakou posloucháš muziku. Ale proč? Vždyť tohle máme v krvi. Identifikovat zlo a pak ho odsoudit ;-)
Že to byl Landa je jen náhoda, příště to může být třeba pojídání masa, pití piva, postoj k atomovým elektrárnám nebo třeba náušnice. Záleží na tom, o čem se rozepíšeš.
Teda Ládine, že zrovna ty, to bych do tebe nikdy neřekl, že bys mohl [... doplň hřích ...]
;-)

Tý jo... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 15:51:15
...a Mirun - je ti jasný, že tim pádem tyhle slova nesmíš na veřejnosti vyslovit?!? To by mohla bejt polízanice obřich rozměru...

Defenziva a Orlík.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 10.11.2005, 23:38:57
2Mathias Kodlodot

Opravdu si nemyslím, že by se zveřejnění archívu strarých věcí mělo nazývat "současnou tvorbou" Osobně jsem docela rád , že to tam je. Takhle alespoň každý ví o čem je řeč, může si to ta najít a sám si udělat obrázek o co tehdy šlo. Je to IMHo lepší než to zametat pod koberec.

2mudd
Zkusil jsem se po tý první vlně , která mě zaskočila ,na věc podívat ze spousty různých ůhlů, což mi celkem nedělá problém a většina bojovnosti ve mě opadla když jsem došel k závěru, že nenávist k současnému Landovi je složená většinou jen z dojmů a matných tušení, když chceš slyšet co tedy dnes dělá zločinného, dostaneš jen další dojmy a tušení a proti tomu fakt nemá smysl bojovat. A kdyř se tedy přímo zeptám, jestli by někdo chtěl Landu zakázat a mě zavřít když jeho desky neodevzdám ke spálení, tak se zdá, že to nikdo udělat nechce a tím pádem já už vážně nemám proč se rozčilovat. Ta debata o kvalitě textů nebo hudby, zase jen věci vkusu a tudíž o co by se mělo smysl přít a když tak jen tak deset minut měsíčně :o) No a pak je tu taky ta shoda okolností, že nedávno jsem trávil hafo času pročítáním exscesů jistého RH a to člověka přejde chuť na arogatní tón :o)

tak nevim... (-fim- - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 00:44:10
rozumim ti spatne, nebo tu opravdu pises, ze jsi tehda vyjel na sve oponenty trochu zbytecne, ze ti asi nechteli diktovat zivotni styl ale jen vyjadrili svuj (odmitavy) nazor na "fenomen Landa"?

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 00:59:17
noooo tady je asi zapotřebí si ujasnit kdo na koho vyjížděl:o) od začátku jsem se jen bránil . Jilm nakonec prohlásil, cosi o to , že psaním o Landovi jsem se stal spoluviníkem vražd s rasovým podtextem. Schválně si pročti celou tu debatu. Já jsem si tam s osobními poznámkami určitě nezačal. najednou se tam vyrojilo poměrně dost přízpěvků, který se naváželi přímo do mě a mýho nikoliv vkusu ale svědomí a , já nevím jak to říct.. mravní integrity. Málo který z těch příspěvků tehdy zněl jako odsouzení Landy , zato poměrně dost jich znělo jako odsouzení Ládina a to za LEGÁLNÍ JEDNÁNÍ. Spousta lidí tam předvedlo soustu bezhlavého fanatizmu zaměřeného nikoliv proti Landovi ale proti mě ... jdi si to tam přečíst

Je to tady (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 01:00:58
http://binarniladin.bloguje.cz/162926_item.php

a vážně by mě zajímal názor někoho nestranného. Ne na Landu. Ale na to, kdo se v téhle debatě choval jako fanatik.

nevim... (-fim- - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 01:29:21
schvalne jsem tu cervnovou "debatu" znovu procital. Asi tam kazdy vidime to, co videt chceme.
Krome obcasnych uletu (vcelku drobnych a hlavne - na obou stranach) nejake vylozene fanaticke reakce nenachazim.
Ale - jak znamo, nejsem ten, koho se ptas, tedy onen nestanny pozorovatel (to je vzdycky nedostatkove zbozi - a bycha na ty, co se za ne prohlasuji!)

bycha (-fim- - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 01:31:24
bych mel asi vysvetlit - u nas na horach se to cte "bacha"...

ad.Ládin / debata... (Kyklop - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 08:57:51
Ládine, myslím, že v těch článcích, které jsi napsal po "Tajemství uměleckého kováře DL", nešlo ani tak o hájení principu svobody slova a názoru, ale spíše to byla potřeba se obhájit před protinázory, které jsi vzal veskrze osobně a které jsi vnímal právě jako útok na Tvou mravní integritu, i když to tak nebylo myšleno (nevylučuji, že u některých třeba ano). Vzal jsi to jako plivanec a do dnes jsi to nevydýchal. Je mi to líto, protože třeba já o Tobě nepochybuji a myslím, že většina těch diskutujících také ne, jinak by se sem nevraceli. Myslím, že tento příspěvek je trošku hysterický - "Dostanu pokutu? Podmínku? Dostanu deset let natvrdo?..." Jasně, snažil ses to rozhýbat, ale já si myslím, že DL prostě nestojí za tolik energie a času (jen můj názor).
V té první debatě (do dalších jsem myslím už vůbec nevstoupil), jsem chtěl především říci, že neodděluji u interpretů uměleckou a lidskou "kvalitu", protože věřím, že když člověk něco dělá, mělo by to vycházet z něho a ne jen z konzumního a komerčního záměru. Zjednodušeně: pokud interpret bude dělat skvělé písničky, ale bude se chovat jako kretén, tak mě přestává zajímat, protože mu nemohu věřit ani tu tvorbu. Toť vše. Někdo to má jinak a tohle mu nevadí či ho to nezajímá a posuzuje jen a pouze uměleckou stránku (a tak to většinou je).
Pokud jsem se Tě tehdy nebo dnes dotkl, tak se omlouvám.
Upřímně a s úctou Kyklop.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 09:36:27
Kyklope
netřeba se omlouvat :o)
. A říkal jsem ti to už tehdy

Neposlouchat Landu je POSTOJ a postoj budu vždycky respektovat

Divit se "bože jak je možný , že posloucháš Landu" je odsudek a ten je pro mě nepřijatelný, zvláště když jej leckkdo pronášel dřív , než můj názor ucelený názor na Landu zjistil! Uvědomuješ si, že odsoudit někoho jen jen na základě toho , že byl někde na muzikále nebo si chce koupi nějakou desku vážně smrdí xenofobíí?

Takže nejde o to, že bych věci "nevydýchal" jde mi o to dotáhnout do konce něco co mě eminetně zajímá. Buď je ten můj dojem, že Landovi odmítači by nejraději Landu zakázali a mě zavřeli chybný a pokud je chybný tak NENÍ CO ŘEŠIT a nebo je ten můj dojem správný a pak by to chtělo dobrat se k tomu , PROČ by někdo chtěl něco takového udělat.

To že Landa nestojí za tolik rozčilování jsem JÁ říkal hned nazačátku :o)Ale tahle oblast podivných pocitů , které jak správně připomíná mudd , se jednou mohou týkat Landy a podruhé lidí co jezdí na horských kolech, ta ImHO stojí za trochu prozkoumání . Kromě toho jsem z celé nálady kolem toho vytěžil článek který je myslím celkem zábavný

(spam filtr je dneska zase nějak přísnný, je to v kolonce www)

takže to všechno blbnutí nepovažuju za úplnou strátu času.

a tenhle příspěvek určitě není histerický , píšu si o Landovi v čím dál tím větším klidu, protože zatím co jsem o něm napsal si můžu s klidým svědomím stát a o odsudky už mě nerozhází a spíše nudí. Jak říká mudd, je to obnošená vesta.:o) A kdyby někdo ísto nejasných pocitů, přišel s něčím konkrétním, co Landa teď někdy provedl , klidně se může m na tohle téma bavit dál. Mě to nevadí:o) A neřekl bych že Landova tvorba je v nějakém nesouladu s jeho životem. To že odmítl rasismus a Orlík se v tom co dělá projevilo docela markatně , ten chlap se vyvíjí a s ním i jeho práce , ale to ty nemůžeš vědět , protože ho neposloucháš a já ti vážně nebudu držet pistol u hlavy aby si to dohonil zmeškané.:o)


(Leondegrance - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 11:03:04
Ja jsem tu poměrně novej(druhý den;-)), tudíž bych řekl nestranej. Pročetl jsem diskusi i článek a vidím to jednoduše.
Pod recenzí MUZIKÁLU je příznačně první reakce o Stalinech Hitlerech atakdál. V podobném duchu pokračuje celá "diskuse". Histerie, off topiky jak sviňa, mírné urážky atakdál. Binární se imho snažil vysvětlit o čem je článek(jako by ho nikdo nečetl) a obhajoval svoje NEZADATELNÉ právo poslouchat co se mu zlíbí. Bodka.
P.S. Jsem rád, že tolik lidí nesnáší nácky jako já. Budu se teď v noci na ulici cítit o mnoho bezpečněji.

ad.Ládin II. (Kyklop - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 11:06:35
Chlape, tehdá jsem vyjádřil spíše údiv nad tím, že vedle kvalitního textaře a hudebníka J.H.Sahary, jsi ochoten přijímat na druhou stranu i věci DL (u kterého mi samozřejmě vadí ta minulost), jehož texty mi třeba v porovnání s J.H.S. či Kokoliovými, připadají prvoplánové a laciné atd., nevím, jak bych se jinak slušně vyjádřil (jen můj názor). A chci zdůraznit, že vím, že nepřijímáš bez výhrady všechny věci D.L. a jsi mnohdy kritický.

A pleteš se, když píšeš: "ten chlap se vyvíjí a s ním i jeho práce , ale to ty nemůžeš vědět , protože ho neposloucháš..."
Ano, jeho věci bych si nekoupil a ani nevypálil, ale jeho tvorbě se člověk nevyhne - TV, rádio, kolegové a pacienti jsou z něho posraní, ale pokud se k tomu dostanu, tak si přečtu všechny rozhovory s ním, koukal jsem na celý pořad Noc s Andělem, kde byl hostem a hrál a jiné pořady. Proč? Protože, když něco kritizuji, měl bych o tom něco vědět - a také mě zajímá ten posun. V těch dřívějších pořadech se NIKDY (pokud vím) nevyjádřil tak jednoznačně ke své minulosti jako nyní při "Bouři" - pokud tedy je přepis zde v komentářích pravdivý! Což je fakt posun - uznávám!

Jinou věcí je, zda mu to lze věřit, protoze lidé zabývající se monitorování nácků tvrdí, že v soukromém životě se DL s mnohými nácky poplácává po zádech dál. Samozřejmě, že na druhou stranu lze i zpochybnit tato tvrzení, protože autory těchto pozorování jsou levičáci z řad Antify...

A tímto končím, neboť i samotná hudba D.L. mi v porovnání i s hlukovými stěnami na mých CD, připadá prostě nudná. Ale je to jen můj názor, chápu, že se to jiným může líbit. A vo tom to je, ne? :-))
Čus

(jdu konečně po noční spát, takže dobrou :-)

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 11:25:14
Kyklope
ten přepis více méně odpovídá tomu co si pamatuju, jak vážně to myslí, je otázka nezopověditelná :o)

A víš , ty texty.. ono když se to vezme kolem a kolem on třeba takový "pivo pivo pivooováreeek shořet nechaliii" nebo "ach synku synku ...kolečko se ti polámalo" či jak to je taky nejsou zrovna vrcholy poesie a asi tě moc nenapadne se pozastavovat nad tím, že si je lidé zpívají, že? Pokud je člověk nadán nějakou vnímavosí a schpností rozvíjet emoce, ke komlikovanjší myšlenkám mu klidně může stačit i jednoduchý podnět. Víš co se říká, jsou lidi kteří vyčtou nemrtelný pravdy i z obalu od žvýkačky :o)

(3.5cloveka - Mail - WWW) Vloženo 11.11.2005, 12:38:08
..
maam doma fotografie usii svyych nepraatel
kdyz si je prohliiziim
premyysliim o tom
jestli nezaslechli muuj pohled
a jejich zbrane
uz nemiirii do myych slabin
nebo dokonce
zda se jiz neradujii z mee poraazky
.

Čistě na vysvětlenou (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 00:32:57
Kyklope

Já ti zkusím na malém příkladu ukázat, co se mi tehdy na té debatě nelíbilo.

Vem si, kdybych přišel k tobě na blog a pod článek o Kokoliovi napsal:

Tak tohle mě nějak neoslovuje, jelikož a poněvadž a protože a zkrátka to nějak není můj hrnek kafe.

To je vyjádření postoje a není potřeba kolem toho dělat nějaký cirkus, protože nic na světě není tak dokonalý aby se to nutně muselo líbit každýmu.

Ovšem teď si představ, že se tam přihrnu a plácnu:
No to mi tedy vysvětli, jak vůbec můžeš ztrácet čas s něčím tak nebetyčně třeskutě nudným jako je Kokolia a ještě o tom napsat takhle dlouhej článek, no to mě tedy vobtěžkej!

V podstatě je to vyjádření stejnýho postoje , jako v tom prvním příkladu, ale už to je celekm nasírací , že? Navíc je tam v podtextu mlčky naznačeno, že on ten Kyklop je nějakej divnej, a kdo ví jestli od těch svejch pacošů něco chyt, že?

A teď se schválně znovu podívej na tu úúúplně první debatu a upřímně řekni, jestli si svoje postoje (který ti já rozhodně nikdy neměl v úmyslu vymlouvat) vyjadřoval spíše metodou jedna nebo metodou dvě? Comprendes?

(-fim- - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 14:03:19
Promin, ze odpovidam za Kyklopa, on to jiste umi taky a mozna to i udela.
Je tu totiz jeden zasadni rozdil, kvuli kteremu to srovnani kulha na vsechny ctyri. To, co te tehdy tak zasahlo nebyly hlasky typu: "pises o tom L. ktery se preci nikomu nelibi" ale "pises o tom L. co ma ten skraloup". Nebo se pletu? A pokud ne, citis ten rozdil?

(3.5cloveka - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 15:56:14
..HLAVNE OPATRNE STOU DISKUZII_AT VAAM NEUTECE DNESNII MAC_.
HROMY HNEVU PODRIMUJII NA SEVERU !!
..jinak koukaam se mi nepodarilo zlechcit atmosfeeru kapkou poezie-spiis jestli sem nepritiizil._
je to nervaak_fjordovee uz cekaj na banaany ve svyy siiti ;)

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 17:51:09
2-fim-
proč by to mělo kuhlat na lhostejno kolik noh? Je přece úplně jedno co doplním za "jelikož a poněvadž a protože" !! NAvíc asi bude poměrně obtížné ukázat, kde popírám, že by Landa měl škraloup.

(světluška - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 20:33:27
Na téma Landa vřele doporučuji článek od D-FENSe http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005110801 a především diskusi k němu. Celkem srdečně jsem se bavil, jak si místní zmrdo- a vohnoutobijci vyjasňují, jestli Landa hraje muziku co není pro vohnouty, nebo zda je sám všech vohnoutů futrál. Ze strany odpůrců DL tam myslím padlo pár dost kvalifikovaých argumentů.

Osobně Landu nemusím - prostě mě ani trochu neoslovuje - ale necítím potřebu jeho oblibu z někoho vytloukat. Nota bene drtivá většina mých nejbližších kolegů v práci ho baští, takže bych se udřel...

(-fim- - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 21:22:35
Vidim, ze ten (pro mne zasadni) rozdil necitis. Vzhledem k teto okolnosti pro sebe uzaviram tuto debatu jako bezesmyslnou.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 22:05:36
-fim-
oprav mě jestli se mýlím, ale IMHO jsem v tom svém vystvětlení řekl, proč se mi STYL té debaty nelíbil a vysvtětlil jsem jak ji vést tak , aby napříště byla více k věci.
Ty soudíš, že bylo správně ji vést tak , jak byla vedena , tedy způsobem, který mě více rozčiluje. Budiž, vymlouvat ti to nebudu, ale už tehdy jsem se zařekl, že na jakoliv osobně uvozené debatní příspěvky nebudu odpovídat.

D-FENS (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 12.11.2005, 22:13:18
Světluško
četl jsem , četl, a D-FENS mě popravdě nepotěšil už tím jak sestřelil předkapelu Cocote-Minute, což jsou moji oblíbenci už dlouho. Nicméně ta debata tam je zase hustá jako kdekoliv , kde padne Landovo jméno. Fakt by mě zajímalo, proč má tolik lidí nutkání se vyjadřovat ke zpěvákovi, kterýho já mám sice docela rád, ale ze kterýho střed vesmíru IMHO dělají spíš jeho odpůrci, než lidi co si rádi poslechnou jeho muziku.

ad.Ladin (Kyklop - Mail - WWW) Vloženo 13.11.2005, 08:08:14
1) :-))))

2) Za těch 15let v pakárně jsem určitě něco od pacošů chytnul = zdegeneroval ;-)

3) A teď vážně - chápu co chceš říci a chápu ten rozdíl, který jsi naznačil. Četl jsem to znovu a nevnímám to tak dramaticky jako Ty. Problém je v tom, že jsem byl upřímný a vyjádřil podiv nad tím, že inteligentní člověk jako Ty, konzumuje takového člověka-interpreta. Myslím, že tímto jsem nijak nezpochybnil Tvůj morální kredit, ale vyjádřil jen svůj údiv. Ano, v tom celku mohla kousavě vyznít nějaká slovíčka a třeba i použití Tvých slov: "..tak mi je úplně jedno, zda je Landa silný v detailu a slabý v celku..." "A když vidím, jak mu to žerou mladí, starší, ale i inteligentní lidé jako jsi Ty, Ládine, tak je mi to teda sakra líto." Asi jsem měl mlčet, nevyjádřit údiv a byl by klid, ale komentáře neslouží jen k tleskání, že?

Mám pocit, že považuješ většinu argumentů "odpůrců" DL za téměř fanatické, zavádějící, agresivní a útočné, NESERIÓZNÍ A NEOBJEKTIVNÍ, ale sám své argumenty láduješ a prokládáš emotivními a fakt divnými prostředky, typu: "kteří by svůj vlastní negativní názor na Landu, rádi povýšili nad zákon" "Zavřete mě? Zastřelíte mě?" atd. Nazýváš odpůrce "vymítači", protože toto slovo působí negativně a my jsme samozřejmě ti netolerantní bastardi ohrožující svobodu slova a myšlení. Nesmysl! Myslím, že v tom argumentování a odpovědích ses nedokázal úplně oprostit od emocí, ale používáš podobný typ prostředků, které přisuzuješ nám "vymítačům".
Myslím, že nikdo z "nesposluchačů" a kritiků Landy v proběhlých debatách, nechce tvořit zákony, hlásat a prodávat odpůstky, dělat cenzory a kázat vkus. Alespoň já ne! Jen jsme upřímně, možná stroze, vyjádřili svůj názor. Ano - chyběla v něm jakási diplomacie a proto jsme to dotáhli až sem ;-)

Asi se vyjadřuju trošku chaoticky, ale už potřebuju se jít vyspat :-)

4) Domnívám se, že je to mnohem jednodušší - Ty jsi prostě Landův fanoušek (nezaslepený, celkem kritický), já naopak jeho fanoušek prostě nejsem. Na to navazuje fakt, že Tobě Landa je jako člověk v mnohém sympatický, mě naopak nesypmatický. Ale tak to je přeci i v životě, že v nás lidé (i ty mediální hvězdy) vyvolávají určité pocity, a my ty sympatie či antipatie nějakým způsoběm vyjadřujeme - třeba i v debatách.

5) HLAVNĚ - MÁ ANTIPATIE K LANDOVI NEOVLIVŇUJÍ MÉ SYMPATIE K BINÁRNÍMU LÁDINOVI!

PS: Řekl bych, že Kokolia je normální a ne nadutej (musel by sis přečíst celou knihu, chápu, byl to jen příklad, no a já musel pro pořádek reagovat) :-)))

Dobrou noc.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 13.11.2005, 11:11:44
Kyklope
jsem docela hodně rád , že si pochopil, co mě na tom celou dobu bylo proti srsti. Já vím, že po světě běhá nepočítaně lidí, kteří Landu nemusí. Ale někteří z těch "nemusečů" nasadili slovník který mi docela vadil a teprve pak jsem v reakcích přitvrdil i já. Bylo tu X lidí, (aTeo, světluška, a další , kteří řekli svůj negativní názor na Landu a tím to zvadlo já už neměl dál potřebu jim nic vysvětlovat a debatovat s nima, protože jejich odmítnutí Landy mě k ničemu neprovokovalo, kdežto tam kde se mi odmítnutí Landy abych tak řekl točilo kolem hlavy, tam mě to nutilo vysvětlvat dál a dál.:o)

To jestli někdo z neposlouchačů odmítačů či vymýtačů chce nebo nechce tvořit zákony je náhodou docela zajímavá otázka nemyslíš? Myslím, že docela klíčová a nejen u kauzy Landa. Ono se vážně hodí,ji sem ta položit , když člověk narazí na na názor který u nesedí. Pokud někdo nechce povýšit svoje názory na zákon... OK takového člověka není potřeba se bát. Ale co když má někdo "divné názory" a co když by mu nebylo proti mysli je zákonem vnutit všem?

kokolia byl jasně příklad, prostě byl náhodou po ruce.:o)

A proč kterýkoliv inteligetní člověk poslouchá Landu nebo třeba Boney M? Ono je to asi takhle. Umění je mnohdy přes snahu recenzentů po objektivizaci velmi neracionální záležitost a i koplikovanému člověku se klidně může líbit jednoduchý text, prostě proto , že text je sice jednoduchý ale vkombinaci z jeho vlastním vnitřním světem vyvolává složité emoce. A navíc... já mám už léta takový zvyk, že líbí/nelíbí si nevybírám na úrovni ujednotlivých umělců nebo dokonce stylů, ale na útovni jednotlivcýh děl.
Tak asi tak. Taky jsem to psal "zvoleje" tak že omlouva za překlepy a mírnou nesouvislost a každopáděn díky za pochopení.:o)
Jestli jsem něco vynechal, tož mě kopni.:o)

(světluška - Mail - WWW) Vloženo 13.11.2005, 18:37:02
Myslím, že je lidskou přirozeností, že když člověka něco štve nebo je nespokojený, víc ho to nutká k tomu vyjádřit se a něco proti tomu podniknout, než když je podle něj všechno v pořádku. Dokážu si představit, že řadu z těch kdo Landu nemilují prostě vytáčí jeho nepopiratelný úspěch. Nemyslím, že by záviděli, ale spíš jim připadá "proti přírodě". Proto tak čilá aktivita jeho odmítačů až vymítačů.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 13.11.2005, 19:57:58
světluško
ono to tak nějak asi podobně bude ,ale jen poznámka na okraj. Úspěch Maxim turbulenc se mi taky zdá proti přírodě a v konečném součtu škodlivější , než Landovo vlastnecování , protože na místo lásky k vlasti prezentují MAxim Tubulenc jásavou idiocii a dokonce ani nejsou téměř schopni vlastní tvorby. Přesto by mě nějak nenapado jít flamewařit s jejich posluchači.:o)

jo a Landovo nefanoušky si D-FENS vzal do prádla daleko drněji , než by se chtělo mě.:o)
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2005111301

(světluška - Mail - WWW) Vloženo 14.11.2005, 00:33:43
Navážet se do Maxim Turbulenc člověku brání prostý soucit ;-)

D-FENS vyzobal pitomé názory ze školy "silná slova, slabé (spíš žádné) argumenty", které pak s gustem rozcupoval. Víc bych ocenil polemiku s těmi věcnými. Sám navíc dělá v článku totéž, když podsouvá novinářům z Reflexu úplatnost, aniž by to čímkoli podložil. Jeho "nenamlouvejme si, že žijí z tržeb za prodej časopisů a reklamy" není argument, ale ryzí demagogie. Z dikuse pak vyplývá, že znelíbivšímu se čtenáři zařízl přispívání do diskuse. D-FENS dnes neměl nejlepší den.

podpis (Jenda - Mail - WWW) Vloženo 14.11.2005, 18:05:09
Nemam potrebu cokoliv tady komentovat a nemam pravo kohokoliv kdo se vyjadril k tomuto clanku posuzovat,odsuzovat.Neznam jejich pohnutky a ani mindraky.Vim jen jedno:Kritizovat je tak jednoduchy,ze to muze delat opravdu kazdy.Co se tyce hudby je to jen otazka vkusu a to at mate hudebni sluch nebo ne.Chtel bych jen podekovat autorovi za objektivni a nezaujaty nazor(kritiku)osoby a dila Daniela Landy.
S pozdravem jedna ze slepych ovecek:-)

D-FENSe (-fim- - Mail - WWW) Vloženo 25.11.2005, 04:00:28
jsem objevil az diky tehle debate. A mozna nemel nejlepsi den, v kazdem pripade ani ne tak jeho clanek, jako jeho chovani v debate pod nim mi drobatko vyrazilo dech. Rozhodne natolik, abych tam uz nelezl. V tomhle svetle jsou i zy nejvetsi ulety zdejsiho pana domaciho slabounkym cajickem. Slava mu!

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 25.11.2005, 09:12:44
Mě taky D-FENS docela zaskočil procenrzurováním té debaty, měl jsem dojem, že si víc věří. Ale jinak je myslím D-FENS svojí vlastní obětí, tedy přesněji řečeno, obětí své vlastní snahy ostře rozškatulkovat svět. Pokud si totiž ustanoví, že na světě jsou jen zmrdi, vohnouti, D-FENS a pár věrných ,obdařených dočasným titulem malý d-fens, tak se pak není co divit, že lidi mu z těch jednoduchých krabiček pořád přelejzají, vyskakují a vůbec se brání a dělají rotyku.:o)

Drahy Spisovatel (Bodro - Mail - WWW) Vloženo 07.12.2005, 21:06:42
binarniladin: pocuj ak mas nieco proti Landovy tak si to nechaj ked sa ti nepaci tak ho nepocuvaj a nepindaj do toho tym co sa to paci.
Ked sa tebe budu pacij aj Ludovky je to len tvoja osobna vec takze si ju strc niekam a daj pokoj s týmy tvojimi defektnymi clankami proti Landovy on sa ti nevnucuje tak neviem preco sa ty snazis ukazovat v tom svetle ze opisujes stale to iste dookola a prd o tom vies.
Ako vidim aj na teba plati jedna Danielova piesen "Andilek" ak ho nepocuvas tak tato piesen je urcite aj o teba tak si ju vypocuj aby si zistil aky mam na teba nazor.
Tak sa nesnaz vyzerat ako uplny deb... ale skos robit aj nieco uzitocne ako len otravovat vzduch normalnym ludom

Drahý Bodro.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 07.12.2005, 23:27:07
Neskutečné díky za tvůj komentář. Už cca půl roku tu dostávám po čenichu za to, že poslouchám Landu a ještě si o tom troufnu i psát. Dostat teď od tebe vynadáno za to, že Landu neposlouchám , je tedy celkem milé osvěžení :o) V případě , že by si se tu náhodou znovu zastavil, můžeš naznačit, jak vzniklo tvé zmatení? Narostla už jazyková bariéra tak vysoko?

ad.binární (Kyklop - Mail - WWW) Vloženo 08.12.2005, 11:10:44
Ze všech stran do Tebe plantážníku! :-)))

Hehe... :o))) (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 08.12.2005, 11:40:16
Vidíš, Binární, kdybys nekomentoval každou cypovinu a každýho cypa, byl bys v poho...



Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
CNW:Counter