Binární Ládin

Jestli chcete, aby se tomu říkalo kultura, zahrabejte to na tisíc let do země!
REKLAMA

Best Off
Blogovací desatero
Hledat na blogu:
Zkuste Firefox!

4.08.2005
Czechteková revolta pravděpodobně zemře na únavu

Není mi dvacet, nemám a nikdy jsem neměl dredy, nemám rád techno a jsem přesvědčený , že když chce někdo pořádat monstr akci pro deset tisíc lidí, měl by si dát tu práci aby uvedl své záměry do stoprocentního souladu se zákonem i místními vyhláškami. Naproti tomu , o hromadných policejních zákrocích si myslím, že žádnou disciplínu naše policie nezvládá hůř a už úplně nesnáším, když se někdo snaží jakkoliv omezovat svobodu projevu či regulovat kulturu. Pro hodnocení celého toho zešílevšího mediálního techno-cirkusu , by jste tedy stěží našli člověka s většími předpoklady k objektivitě. Přesto si říkám, že když zkusím odhadnout kam celá ta právě probíhající rebelie povede, téměř jistě se od techno-komunity dočkám pokusů ,zastřelit posla špatných zpráv.

Abych se proti takovým pokusům zaštítil, důrazně všechny upozorním, že tenhle článek neobsahuje ani tak moje názory na meritum věci, jako spíš spekulace nasměrované do budoucna a neztotožní-li se někdo s mými odhady, není potřeba se hned pouštět do nějaké smrtící názorové přestřelky , stačí počkat pár dní a uvidíme jak moc jsem se spletl.
Už z titulku se dá vytušit jaký konec „srpnovému listopadu“ věštím. Momentálně to asi nezní moc pravděpodobně, rozprášení tekknaři mají právě teď v rukou několik trumfů; presidenta Klause, exprezidenta Havla, ( i když jeho věrný Pehe je proti ) Sváťu Karáska a senátora Štetinu ,celou ODS, spoustu lidskoprávních aktivistů a Jarek Nohavica o nich napsal písničku .
Míra Bosák by řekl: „Tým revolucionářů nešetřil při obstarávání posil a lze od něj čekat vytrvalý tah na branku, zvláště když  tvrdé jádro má prázdniny a tudíž skoro měsíc času na hlomození v ulicích a zahlcování prostoru i kyberprostoru svým pohledem na věc.“ Ano , na první pohled do tak vypadá, ale ve všech těchto výhodách jsou ukryty zárodky budoucích nevýhod.
Nejprve samotné složení týmu, který se po víkendové porážce na louce u Tachova ,sešikoval k odhodlané odvetě. Skupina Pražský Výběr a fotbalisté Realu Madrid by mohli vyprávět legendy o potížích, jaké čekají na výběry složené z příliš mnoha hvězd. A v mužstvu revolucionářů se sešli tak neuvěřitelně nesourodé osobnosti , že nástup odstředivých tendencí a tříštění jednoty o úskalí drobných rozdílů v motivacích , je jen otázkou času. Nebo si dovedete představit dlouhodobější plodnou spolupráci mezi presidentem a exprezidentem, ODS a Stanislavem Pencem , Jaromírem Štetinou a třebas komunisty, kteří si také přisadily a doufají, že mladí lidé u nás najdou prostor k naplnění svého zájmu provozovat hudební zábavy tohoto typu ? Špičky revolučního ledovce se podle mého soudu brzo porazí sami, svou vlastní , léty nahromaděnou a momentálně jen dočasně potlačenou vzájemnou animozitou.
Počítám, že technaři v ulicích budou brzy připraveni o tyto mediální vůdce, mimo jiné proto , že leckterým současným střelcům do Paroubka nejde o nic jiného než o vlastní polévku, kterou pilně přisunují k planoucím kamnům sporu, doufajíc v její ohřátí. Jakmile kamna přestanou hřát, politická kohorta si odejde brousit zuby jinam stejně rychle , jako přišla. Halasný nástup na bojiště a následné tiché odplížení se jinam jsou jednou z hlavních bolestí místního politického teátru a nevidím jediný důvod , proč by to u techno-listopadu mělo být jinak.
Zdá se mi, že i samotní pěšáci tažení za Paroubkovým a Bublanovým skalpem to cítí , snaží se tudíž maximalizovat úsilí dokud reflektory svítí a kamery vrčí. Czechtek burácí všemi médii a okupuje stovky blogů . Sám už jsem kliknul na nespočetné množství článků na tohle téma. Považuji se , připouštím možná poněkud neskromně , za obstojného čtenáře , ochotného prozkoumat nemálo protichůdných pramenů a dobrat se tím nějakého vlastního stanoviska, ovšem čeho je moc toho je příliš a dneska se vám klidně přiznám že od prvního tuc-tuc-tuc a od první exploze granátu se slzným plynem neuběhl ani týden a já už se cítím unavený a na články s titulkem Czechtek – (dále doplňte cokoliv) začínám i proti své dobré vůli , reagovat podrážděně.
Považuji toto podráždění za svou vlastní nedostatečnost a chybu, leč jsem přesvědčený , že naprostá většina nezainteresovaných , tuto mou chybu sdílí. Já osobně to ještě chvilku vydržím a narazím-li na zajímavý a relevantní zdroj informací o Czechteku , s mírným skřípěním zubů jej prozkoumám. Aniž bych chtěl aby to znělo nějak namyšleně, nejsem si tak úplně jistý, jestli toto skřípěn zubů bude ochoten podstupovat ten o koho tu jde především , tedy průměrný volič.
Paroubek už od samého začátku má na své straně dost voličů přesvědčených, že „smažky“ konečně dostali co si dávno zasloužili. Proti sobě má ty které proti sobě měl vždycky , hraje se tudíž o rezervoár nerozhodných a když vezmeme do úvahy, že kamery budou Paroubka sledovat pořád a techo-revolucionáře jen tak dlouho dokud budou zajímaví , vyjde nám (mě tedy určitě) , že Paroubkovi odpůrci svou maximalizací tlaku jen přispívají k přesycení veřejnosti tímto tématem a čím silněji budou rámusit, tím usilovněji budou novináři hledat , co zajímavějšího a méně obehraného, by svým konzumentům předhodili. V konečném součtu tenhle bludný kruh pracuje pro Paroubka a až dojde na skutečné lámání chleba, tedy na volby, rozhodne se jako vždycky , podle toho co se událo nikoliv v srpnu roku 2005 , nýbrž v posledních 14-ti dnech před nimi.
Nepatřím k těm co Paroubkovi zvyšují popularitu, nejsem fanda techna , ale jsem fanda fotbalu. Zblízka dobře vím jak vypadá zpackaný policejní zákrok . Pamatuju Palachův týden , (netřeba mě kvůli tomu mít za hrdinu, dával jsem si pozor , chtěl jsem tam být a zároveň nepřijít do maléru, někdy budu vyprávět) vím jaké to je , sledovat policejní manévry z té bezbrannější strany barikády. Nemám radost z toho co jsem napsal, nemám radost z toho, že demokracie reaguje citlivěji na blízké sexy podměty než na vzdálenější nepříjemné pravdy. Jen prostě hádám kam to všechno povede. Když se spletu a přehnaný policejní zákrok který žádným škodám nezabránil , srazí Paroubkovi vaz, mě to bolet nebude. Leč jak vidíte, věřím spíš tomu, že přežije. Zvlášť když v nejkritičtějším okamžiku, kdy se koš jeho balonu začne dotýkat vodní hladiny, může přes okraj vyhodit Bublana.

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Zapsal: binarniladin 4.08.2005, 20:20:00

Komentáře

Zásadní prohlášení: (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 20:41:07
Seru na ně! Na koho?
Na ostré i tupé subkulturisty, poblicajty, ex i in-poblitiky...
To se mi ulevilo! :o)

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 20:44:00
aTeo
ulevilo se ti a tím si dokázal že

a) mám pravdu
b) jsi průměrný volič

nevím jestli jsi to měl v úmyslu. :o)

Jestli neco vysumi... (Point* - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 20:48:27
..nebo jak dlouho se neco" bude resit-neresit asi nebude chybou zle USA, fanatickeho Dzihadu, ci Fidela z Cuby, ale zase jen vase. Je to totiz klasika: NIKDY, NIC V TOM KOCOURKOVE-HULVATOVE NENI DOTAZENO DO KONCE. Kriminalni causy,politicke i reformni zalezitosti= suma fuk kam se podivame. Podle toho budete zit dal. Je to o ty posteli..jak si kdo lehne ;)))
http://www.ct24.cz/denicky/index_view.php?id=133687

Jak výstižné (Wu - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 21:02:57
Ano, zase chyby na obou stranách, zase mají pravdu obě (a zároveň žádná), zase se toho chytají všichni co cítí politickou příležitost a zase to vyšumí. A ty tisíce článků mi taky jsou na nervy. Divím se (a teď nemluvím o tomhle článku), že všichni mají potřebu se vyjadřovat k tak sporným věcem. Kdo je čte? :)

Zalezi na cily (jilm - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 21:34:07
Nekdy imho neni dulezite svrhnout vladu, aby clovek mohl rici, ze dosahl uspechu. Ja povazuji organizatory protestu za velmi, velmi dobre taktizujici hrace. Jake budou podle me vysledky, pokud se protesty podari jeste chvili udrzet v pozornosti spolecnosti?

1) pokud bude priste u vlady ODS, technari budou mit snazsi situaci.
2) dlouho si nikdo netroufne podobne masivni zakrok proti takovemu poctu lidi zopakovat.
3) cela vec poskodi Paroubka, je to prvni pochybna situace.

==> Technari dosahnou sveho, protoze zatimco tesne po zasahu jejich nadeje na poadani dalsich rocniku ve stejnem rozsahu byla blizka nule, nyni maji sanci, ze pristi rok, pokud se pokusi jit jeste vice do mainstreamu a udelaji nejake gesto vuci nove vlade, ktere budou moci politici vykladat jako vitezstvi, bude opet techno dunet loukami.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 22:23:27
Jilme
nedá mi to musím si rýpnout

1) Myslíš že si ODS vzpomene až bude u moci? V displíně "předvolební slibování" by nezapomínání byla vítaná, leč spíše neočekávaná změna

2) Je dobře že se policice bude bát zasáhnout? Co když někdy bude takový zákrok potřeba?

3) Celá věc může Paroubka klidně posílit. Už teď mu drží palce ti co jsou přesvědčná, že "feťáci" dostali co jim patřilo. Když časem řekne: Policie chybovala, padni komu padni, odlehčí si o Bulbana, strhne na svojí stranu i umírněné zastánce technařů a bude mu líp než před Czechtekem

(jem tak zkouším jiný úhel, IMHO nemá moc cenu nad tím flejmovat, uvidíme časem. Nevypsali na to někde nějaký kursy? :o))

technaři netaktizují (noname - Mail - WWW) Vloženo 04.08.2005, 22:26:02
Bublan s Paroubkem si vlezli do oprátky sami. Paroubek měl šanci se z toho dostat:
Přijel by z Alp, řekl hm, hm, to musí posoudit inspekce MV. Takové je i prohlášní ČSSD. Ale on ne, on řekl že zákrok byl v pořádku.
Měl šanci z toho vylézt. Proč nechtěl? Je tak hloupý nebo neomalený?
Topolánek s Klausem společně hájí techno - incredible :))
Jinak naprostý souhlas s článkem.

(jilm - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 01:31:18
ladin: Nehodnotim, co je dobre a co spatne, ale jestli to slouzi cilum technaru. A jsem skutecne presvedcenej, ze pristi rok se nic podobneho opakovat nebude. Je mozne, ze technoparty vubec nebude, je mozne ze kolem pozemku pilni policiste postavi petimetrovou zed. ale je vyloucene, ze by doslo k dalsimu stejnemu stretu. Co se tyce Paroubka - ano, pokud odhodi Bublana, muze ho to posilit. Ale pochybuji, protoze to by znamenalo oficialni uznani chyby. A to by opet znamenalo, ze se to rozhodne nebude opakovat.

Technari delaji, pro ne, dobre, co delaji. Dari se jim verejnym minenim dobre manevrovat, jiste i s prispenim okurkove sezony. Je otazka, jestli pozice obeti se jim podari udrzet az do konce, ale ja bych tomu veril.

A jde tu (L - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 03:06:58
to jak dopadne Paroubek a Bublan? O nejaky pofiderni vitezstvi ve volbach? Jde tu o uspesnou novou revoluci, ktera se bohuzel nekona? Nebo spise o nezavisle vysetreni cele udalosti, a taky o problem, co za lidi vybiraji do takovych jednotek, a jaky asi maji vycvik!

souhlas s titulkem, ALE (mudd - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 09:09:19
jsi si jisty, ze maji technari nejake cile? Jinymi slovy, jsou technari nejak identifikovatelnou skupinou se společným cílem?
Mne pripada, ze v tuhle chvili uz si bere technare do huby kdekdo, od ochrancu lidskych prav pres politiky po novinare a kazdy se na tom snazi vyrejzovat co nejvic publicity. Tim nechci rict, ze se nekteri opravdu nesnazi jim pomoct, ale maji proste svoji predstavu, jak by se to melo resit a tu prosazuji. Pokud nekde opravdu slysis technare-ucastniky, tak ti se omezuji v podstate na prohlaseni, ze se chteji bavit a nechteji aby je nekdo mlatil.
I ta masa protestujicich (at uz na demonstraci nebo treba na internetu) se lisi v nazorech na radu veci: jestli ta akce byla legalni (to je asi na samostatnou diskusi), jestli policie mela pravo vubec zasahnout, jestli bojuji proti brutalnim policistum, systemu nebo Paroubkovi, ...
No ... takze to ALE melo byt spis asi hodne, hodne male ;-)

wo co tady de? (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 09:29:57
Já bych řel, že kolik lidí tolik cílů. Četl jsem vyjádření mnoha rozhněvaných mladých lidí, a tón těch vyjádření při nejleší vůle nelze označit jinak než jako hysterický. Těm by se ponejvíce hodila nějaká revoluce. O pár odstavů výš je k vidění náor Jilma, kterému doufá v Paroubkovu porážku ve volbách . Mnoha jiným by bohatě stačilo, kdyby se vyšetřila přiměřenost zákroku , potrestaly jednotlivé exscesy policistů a začala debat o smysluplnosti takových zákroků v okamžiku , kdy je riziko , že škody způsobené zákrokem a náklady na něj budou vyšší než škody kterým má zákrok zabránit .Debata o metodice zákroků by taky neškodila. IMHO policie krutě ustrnula v časech , kdy jí stačilo dav rozdělit a tím pozbyl většinu bojechtivosti, protože jakmile se s člena davu stal jednotlivec, mohlo se mu stát doslova cokoliv a on to doře věděl, protože v těch časech policie prostě NEMUSELA dodržovat zákon. Dneska tenhle jedoduchý postup nefunguje , což policisty viditelně stresuje a vede k těm koncům které jsme viděli.

tak tak (mudd - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 09:48:21
Skoro mám pocit, že šlo (s nadsázkou a v extrému) o konflikt technařů, kteří si mysleli, že si mohou dělat, co chtějí, s policajty (a nebo politiky?), kteří si mysleli, že si mohou dělat co chtějí.
Takový nějaký emotivní smysl pro primitivní spravedlnost vyžaduje pomstu: když dostali po držce jedni, měli by zas dostat druzí.
Jenže ono by to asi spíš chtělo klást si s chladnou hlavou otázky po způsobu řízení policie, po mechanismech její kontroly a tak.
Čeho se děsím nejvíc je představa, že by nám hrozilo totéž co v Londýně a tahle policie by měla být opravdu efektivní. Obávám se, že na rozdíl od Londýna by se u nás spíš uskutečnilo megadivadlo s obrněnými transportéry a přelétávajícími vrtulníky.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 09:50:46
Přičemž vrtulníky by se především znažily zjistit, kde sakra ty obrněné transportéry váznou.:o) (kruci, patří tam vůbec smajlík?)

Z policejního rozehnání hudebního festivalu CzechTekk 2005 (Saša - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 09:57:51
udělala politikum sama rozehnaná a zmlácená mládež.

Od pondělka totiž pořádá právě tato mládež protestní shromáždění v souladu se zákonem o právu shromažďovacím v Praze, Brně, Ostravě, Plzni (u nás mají demonstrace řádně ohlášeny až do 8.8), Opavě, Zlíně...
Pro neznalé uvádím právní podstatu citací zákona:
"Občané mají právo pokojně se shromažďovat. Výkon tohoto práva slouží občanům k využívání svobody projevu a dalších ústavních práv a svobod, k výměně informací a názorů a k účasti na řešení veřejných a jiných společných záležitostí vyjádřením postojů a stanovisek."
Na těchto konkrétních v tomto týdnu konaných shromážděních jejich účastníci vyjádřují svůj názor na rozehnání festivalu a souvisící policejní brutalitu - tedy vyjadřují svůj POLITICKÝ názor - a dále též požadují vyšetření celé záležitosti a potrestání vyníků - tedy předkládají veřejné moci POLITICKÝ požadavek.

Svolavatelé těchto protestních shromáždění proti policejnímu rozehnání hudebního festivalu ChechTekk 2005 (který sám ale nebyl takovým politickým shromážděním, leč normální kulturní akcí, pro niž právo nevyžaduje žádného úředního povolení a ba ani ohlášení) mají trochu smůlu v tom, že jsou prázdniny. Příliš mnoho mladých lidí je mimo republiku nebo aspoň mimo velká města, v nichž se protestní veřejná shromáždění konají. Jó, kdyby mládež zrovna byla ve školách, to by se páni politici teprve divili! Je to poučení pro všechny, kteří chtějí pořádat akce, u nichž hrozí policejní zásah: DĚLEJTE TO PŘÍŠTĚ AŽ NA KONCI PRÁZDNIN nebo přímo v průběhu školního roku. Pak budou mít následné demonstrace nepoměrně větší rasanci.

Ale i tak, i přes malou účast a nutné vyhasínání demonstrací: politikové nemohou zavřít oči před tím, že se po celý týden v řadě velkých měst takové demonstrace konají. Politikové chtě nechtě musí něco udělat.

Pamatujete na to, jak na nádvoří ČKD soudruh Štěpán pronesl, že si přece nenechají poroučet od dětí?

Proti mládeži nelze vést válku. O to se pokusí opravdu jedině mimořádně hloupý politik.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 05.08.2005, 10:13:22
Sašo
myslím že si trochu protiřečíš. Pokud mají demontrace malou účast a navíc postupně slábnou, chvíle kdy je politici začnou beztrestně ignorovat se tím jen přibližuje . Vidět je to i na srovnání se Štěpánem, jeho výrok tehdy vedl k zesílení protestů , dneska kolem sebe nic podobného nepozoruji. A já si myslím, že politici skutečně něco udělají. Budou postupně házet přes palubu jednoho policistu po druhým , dokud se situace neuklidní na nějakou snesitelnou úroveň. Každá obět policisty odebere protestujícím část větru z plachet až naonec zůstanou jen ty nevytrvalější, kteří ovšem budou veřejnost nudit stejně jako ji už krátce po listopadu nudili věční chartisté. (Znovu připomínám, že když hádám takové konce, netvrdím, že se mi líbí. Obzvláště s výcvikem policie a s nějakou novou doktrínou "jak na dav" by se mělo sakra hnout dopředu)

* (Point* - Mail - WWW) Vloženo 06.08.2005, 17:59:22
http://www.vh1.com/artists/az/acdc/onvh1.jhtml
Kdybyste nahodou nemohli jit stavkovat a mate treba VH1..
;))

Jsem asi idealista, (Vladimyr - Mail - WWW) Vloženo 08.08.2005, 13:23:26
ale vnímám tyto protesty trošku globálněji, než jsou. Nejde jen o zásah na CZTCH, ale o celkový přístup této společnosti ke všemu odlišnému. U moci je pupkatý Paroubek, který pro mne představuje ty věčně nespokojené tatíky s pivem u televize čučící na Novu. Další souputníci této strany mají stejný politický kurs. Semknutí části subkultury a vyjití na povrch je další ze snah vyburcovat společnost z letargie a pasivity k aktivnímu životu. Možná jsem idealista, lae každý takový pokus ve mne vyvolává naději.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 08.08.2005, 16:00:51
Ovšem jen aby ti odlišní nevyděsili majoritu natolik, že bude cítít akutní potřebu zaštítit se nějakým silným sedlákem , co se nebojí rozmáchnout motykou. (Ach jo, být rejpalem je mi někdy taaaak proti srsti, když ono mi to nedá.:o)

Echmmm... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 08.08.2005, 17:53:29
pupkatý taťka Paroubek? Zdá se mi to nebo je to opravdu despekt? Mluvit o někom přezíravě je velmi jednoduché a někdy to hrozně láká. V případě pana Paroubka to platí dvojnásob. Má ošklivou ženu. V prvních dnech jeho vlády byly plné noviny špatných vtipů na její účet. Málokdo si ale všiml, že tato dáma jest profesorkou Francouzštiny, čili žádný blbec. Paroubek také není žádný manekýn, ale popravdě - to mě nezajímá. Pro mne je určující, že se svého úřadu chopil s razancí, která všem jeho předchůdcům chyběla... Ve světle těchto faktů si dovolím považovat jakékoliv OSOBNÍ útoky vůči jeho osobě za ubohé...

galahade (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 11.08.2005, 23:29:38
tak tady máš jeden wellmi ubohý osobní útok: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.401.jpg

aTeo, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 12.08.2005, 12:07:24
tak zrovna tohle za příliš osobní nepovažuji... Já měl na mysli spíše ty urážlivé řeči, jež se snášely na Paroubkovu hlavu v době, kdy do úřadu nastupoval. Příkladem může být třeba někým už zmíněný tatík s pivkem na Novu čučící... To že tak vypadá ani v nejmenším neznamená, že takový je... Podle mého je jeho vláda daleko systematičtější než Špidlova a daleko čitelnější než Grossova... Obojí považuji za pozitiva...

Si děláš srandu, ne?! (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 13.08.2005, 20:13:51

Vypadám na to?! (galahad - Mail - WWW) Vloženo 14.08.2005, 10:09:13

Právě, že ne... (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 14.08.2005, 13:06:57
A to je škoda. Tohle přece není správa věcí veřejných. Jenom správa volebních preferencí a politický kalkul. Naprosto bezzásadový. Není tady prostor pro uvádění příkladů, ale je jich bezpočet. A preference utěšeně rostou... bohužel. Je to kašpar reálně-socialistického typu. Bez skrupulí a bez morálky. Něco šíleného vím, ale nemohu to uvést. Nemám důkaz. Tedy papírový. Ano, je systematický... ale jeho motivace jsou jiné, než prezentuje.

aTeo, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 14.08.2005, 13:44:25
až budu vědět to, co ty, tak třeba změním názor...

pochybuju... (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 14.08.2005, 16:15:02
Víš toho dost... buď to nevidíš nebo nechceš vidět. Povinnost vydávat účtenky nad 50 Kč. Socani to protlačili a "moudře" obhajovali. Sobotka si mockrát poprskal triko... pak se zvedla vlna nevole a P. to shodil. Zákrok proti technařům byl taky politický kalkul. Čekal, že mu většina bude tleskat, jak je razantní. Naslouchání lobistickým skupinám při výběru ministra kultury taky o něčem svědčí. Atd. atd. Nebude chcát proti větru. Když někde napsal článek, že zákony platí pro všechny, vzpomněl jsem si na to, co jsem nenapsal a zvedl se mi žaludek. Je to hybrid svých předchůdců. Populista jako Zeman, kašpar jako Špidlín a křivák jako Gross. Ale je to jenom můj názor, nic víc... Jdu od toho. :-/

aTeo... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 07:02:35
tohle má být to "něco šíleného", co víš, ale nemůžeš dokázat? Máš pravdu, nechme toho...

ale houby ! (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 08:26:40
to není ono
tohle ví každej... kromš tebe

Binární, prokristapána ! (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 08:40:39
Napiš něco na to téma... socanská politika jako sitkom. Já vím, že jiní poblitici nebudou JINÍ, ale aspoň mě nechají na pokoji a nebudou furt buzerovat s kravinama, nebudou chtít, abych vyplňoval 16i stránkový daňový přiznání, nebudou usilovat o to, aby mi namontovali kameru až do ložnice... sakra! Jak je snadné vládnout v Absurdistánu! Asi mi nezbude, než to taky zkusit...

aTeo, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 08:56:03
právě, že tohle ví každej - VČETNĚ mne. Že jsem si na základě známých faktů vytvořil jiný pohled na věc než ty mi snad vyčítat nemíníš.
A jsme opět u té informace, kterou ty máš a já ne. Její existenci jsi mi oznámil způsobem "kdybys věděl"... Jenže já nevím. Člověk se rozhoduje podle toho, co ví. Běžně se rozhoduje podle svých dojmů (protože kdyby se měl rozhodovat jen podle toho, co ví, moc by toho nevymyslel), ale NIKDY se nemůže rozhodnout podle informace, o níž nemá ani páru... Proto opakuji, že až budu vědět to, co ty, třeba svůj názor změním...

Reálně socialistická demokratura.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 09:12:44
Jak jste si jistě povšimli pánové, vaší debaty o vypečeném Paroubkovi jsem se držel stranou, jinde už jsem napsal , že já ho volit nebudu , ovšem do nějakého Anti-Paroubkopvského tažení se mi zatím moc nechce, moje nechuť k němu je složená ze směsi obtížně sdělitelných příčin takže ve výsledku by pak takový článek byl obávám se spíše kontraproduktivní. Ale tady si kliděn dovolím říct, že sice většina politiků si je podobná jako vejce vejce, ale Paroubek se mi mezi těmi vejci zdá být vejce pštrosím .

Binární, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 09:27:08
Binární...že je Paroubek kontroverzní osobnost je jasný (dokonce i mne), ale taky je to člověk, kterej ví co dělá... A spoustu lidí tim děsí. Teď tim nemyslim ani tak aTea, kterej něco šílenýho ví, jako spíš Topolánka, kterej by nemusel vyhrát volby... A už se objevila spousta lacinejch pokusů Paroubka pošpinit stejně jako před tim Grosse. Gross byl vůl, že svým katům vydatně pomoh. Je to pořád stejný, pořád dokola se opakujou na chlup stejný situace - dojdou věcný argumenty, začne se hledat špína. A najdou se takový, který to pořád žerou...

tady snad nejde o paroublbka, (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 10:37:58
ale o celou tu socanskou pakáž s jejich paranoidními představami o fungování společnosti jako monstrózního přerozdělovacího mechanismu. Aby mohli přerozdělovat, museli by ty zdroje vytvořit. Jenomže je jaksi sežerou včechny ty "kontrolní" aktivity v podobě agresívních byrokratických aparátů. Celá EU je tím prolezlá. Není daleko doba, kdy mi budou chtít určovat, co si mám myslet a co si můžu dovolit říct. A paroublbek, ať už zkorumpovanej nebo ne, není pro mě až tak důležitej. Já jsem jenom nešťastnej z toho, že jim tolik občanů zaslepeně tleská. Diktatura byrokracie není o moc lepší, než diktatura proletariátu...

jinak souhlasím s tím, (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 10:42:50
že ví co dělá... ostatně, to věděli Lenin, Stalin a Husák taky! Nedělá to pro mě nebo pro tebe, ale jenom pro sebe a tu asociálně demagogickou partaj.

Socialistické somnambulní představy (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 15.08.2005, 10:48:35
už jsem ultimativně vyřídil tady
http://binarniladin.bloguje.cz/73678_item.php

Je to tak dlouhé, že k tomu asi už není moc co dodat.:o)



Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
CNW:Counter