Binární Ládin

Jestli chcete, aby se tomu říkalo kultura, zahrabejte to na tisíc let do země!
REKLAMA

Best Off
Blogovací desatero
Hledat na blogu:
Zkuste Firefox!

28.01.2005
Gross, takovej poctivej člověk…

.. a nechce nám říct kde vzal peníze na byt . Přitom poctivý lidi se přece nemají čeho bát, poctivý lidi přece můžou klidně bydlet ve skleněných domech. Nebo ne? Jak je vidět, pan premiér by teď dal levou ruku za trochu toho práva na soukromí. Ale víte co mě na tom tanci kolem Grossova bytu nejvíc štve?

Ani ne tak chování premiéra, o kterém jsem já osobně nikdy neměl žádné iluze, protože už prakticky od samého začátku na mě dělá dojem vypočítavého hajzlíka s vkusem a mentalitou pražského taxíkáře , štve mě jak se na téhle aférce přiživuje Nečas. Nečas, jeden z lídrů strany, která vždy a všude vystupovala proti všemožným zásahům do soukromí kohokoliv, politiky nevyjímaje. Nečasovo basování pod Grossovou dotčenou fistulí jen dokazuje , že slovo některých politiků u nás má váhu nižší helia a kdo ví jestli ne vodíku. Foukneš a je pryč. Víte, že se těm nevoličům pomalu přestávám divit? Já už zůstávám voličem jen s téměř zdraví škodlivým skřípěním zubů.

linkuj.cz vybrali.sme.sk

Zapsal: binarniladin 28.01.2005, 17:46:00

Komentáře

(carpenter - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 17:58:54
Tak se na to volení už taky vy... Když to vezmu kolem a kolem, volí dnes už jen skalní tuneláři, zastydlí komunisté a pár naivů, kteří si myslí, že s jinou partají bude jiná - poctivější - politika. Kdepak občanská povinnost, hloupost je to chození k volbám. Dokud ta hra na volby bude fungovat, bude pokračovat ta hra na demokracii.
Čím menší účast ve volbách, tím více lidí vlastně říká: "česká politika je svinstvo, kterého se nechci účastnit."


(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 18:00:59
Ten tvůj návrh by měl smyl, kdyby existovalo kvorum , tedy hranice účasti pod kterou by volby byly neplatné. Jelikož nic takového nemáme , nevolení se podle mě rovná rezignaci a rezignaci já nerad.

Chvála pragmatiky (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 18:18:34
Je dobré mít zazobaného strýčka: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//2.260.jpg
Je dobré vládnout nemyslícímu stádu: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.306.jpg

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 18:20:58
Věčná škoda , že ten zazobaný strýček není
půjčovací... taky by se mi jeden až dva hodili..:o))

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 18:28:31
Policejní president Kolář by třeba mohl někde na netu nabídnout záznamy všech svých telefoních hovorů, mám pocit, že taková stránka by alespoň na chvilku byla hit...:o))

Volit a doufat ( - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 18:44:16
..ze treba po soucasnyych politiciich priiduo budoucii (coz je teemer jistee :))a bude liip_jaa coby skeptik clovekuu doufaam spiis vto,ze nebude huur..naviic muuj diamanty opracovanyy vkus mi riika,ze takoveeho matlaaka jako je Gross Buuh nemohl stvorit jen tak zdarma,ale naobjednaavku-bohuzel me nenapadaa kdo jest tiim objednavatelem a rodice z rad clovekuu vylucuji...
..hodlaali BL vyvesit novyy banner solidarity dovolil bych si upozornit na tento link http://www.volny.cz/rozkos/01_htm/25_CHCI_ZIT.htm

(Petr - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 19:11:01
Nesmysl. Standu ani Mirka nemam rad, ani k ostatnim politikum laskou zrovna neoplyvam. ALE to ze soucasni politici nejsou dokonali jeste neznamena, ze by to nemohlo byt horsi. Jasne ze mohlo - jista strana uz je dokonce nad hranici 20%.

Kdo nevoli je podle mne IDIOT, ktery si nevidi na spicku nosu.

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 19:25:29
Horší by to být velmi snadno mohlo a bohužel, mnozí nekomunisté dělají vše proto aby voličů komunistů přibývalo. Já jsem hodně silně přesvědčený, že volit je potřeba, na druhou stranu si nemyslím, že je potřeba aby se tu čtenáři navzájem obviňovali z duševních nemocí, snad jedině v nejkrajnější vyjadřovací nouzi..:o))

(jilm - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 19:53:48
Jenže Standa to myslí upřímně. Tak ať už se ho ti všeteční novináři neptají na ty nepříjemné věci, nemůže se soustředit na národní zájmy. Zvýšíme daně? Snížíme daně? Zeptáme se v nějaké anketě a uděláme, co bude vypadat nejpopulárněji. Hlavně abych stihnul privatizaci ČTc.

Idiotů, nedohlédnuvších (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 20:14:37
na (zatraceně měkkou:) špici vlastního rypáku, je plná sněmovna a senát, že?
Pokud jde o tzv. "levicové" dinosaury, snad je následujicí symbolika čitelná: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.147.jpg
Kdyby ne, tak o politice obecně: http://ateo.cz/frame/phpgal/pict//4.55.jpg

(letinka - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 20:24:26
Já chodím volit taky se skřípěním zubů. Jenže nějak mám pocit, že když nepůjdu, nemám pak právo nic komentovat a kritizovat.
Tak radši jdu a pak nadávám na Škromacha (omlouvám se, ale opět jsem neodolala a protlačila svého favorita i do této diskuse o jiných kreaturách).

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 21:18:20
letinko, tedy, že aTeo sem nepřijde bez Gotwalda, na to už jsem si zvyknul, ale jakej ty si sem bereš doprovod, že ti hamba není, chodit všude se Škromachem..:o)))

Nojo (mudd - Mail - WWW) Vloženo 28.01.2005, 21:43:10
Oni jsou holt někteří nejdřív politici a pak teprve pravicoví nebo levicoví :-(
Na druhou stranu, jsou to prostě lidi, co si je najímáme na špinavou práci, tak co čekat, že?

Křivdíš mi (letinka - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 00:54:05
Já s ním nechodím, já ho za sebou vláčím po zemi .......za vlasy.

Kdybych jen tušil... (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 08:57:44
že dokážeš za sebou vláčet po zemi takovýho těžkýho atleta jako je Škromach, asi bych si na tebe nikdy tak nedovoloval...:o))

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 09:01:39
Pro mudd
Je pravda , že si je najímáme na špinavou práci ,ala asi by to chtělo nějaký bič, který by je přiměl tu špinavou práci odvádět v náš prospěch a ne jejich vlastní.

Taky se divím, kde se to ve mně bere (letinka - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 09:28:18
Váží asi tak trojnásobek mojí váhy(můj skromný odhad dle jeho ztepilé postavy). Aspoň vidíš, co všechno zvládne dostatečný přísun adrenalinu. Krásný víkend :-))

Tak nevim (chosse - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 10:27:14
Tak možná nebyxl to tedy strýc

http://www.chosse.bloguje.cz/104018_item.php

ale jinak jak se vyvíjí informace o tom, že i strýc si půjčil, tam mi to připomíná alespoň kosntrukcí pohádku o řepě, jsem zvědav, zda si pak nakonec půjčí i pes od kočky, kočka od myšky.....ale kdo půjčí myšce ???

Pro Petra (galahad - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 11:42:37
Osobně uznávám, že nejít volit je blbost. Ale jít volit kohokoliv jen aby se někdo konkrétní nedostal k moci taky.

(chosse - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 14:05:42
Za ta leta jsem si vypěstoval také ne zcela košér názor, ale tam nahoře je, bude a vždycky byla banda pitomců a .....

škoda slov, škoda slov

Volič je jak hasící přístroj, je k použití jen když se něco děje, když hoří, jiank si jej nevšímáme :O))


nemyslím, že v zahraničí je situace lepší, ale KLUCI Z PLAKÁTU mají-li jen načatý průšvih se z politiky vytrácejí.... a náš nejvyšší pan železničář?? ..furt stejná písnička ... jede jede mašinka.....tak pozor na přisednutého dařbujána

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 16:48:45
"je, bude a vždycky byla banda pitomců a ....."..... no já si za prvé nemyslím, že by k setrvání ve vysoké státní funkci bylo potřeba blbosti, jako spíše hroší kůže..:o)) ...a kdybych si měl myslet, že
kvalita naší politické reprezentace je NEzměnitelně nevalná a tak jak ji dnes vidíme už bude vypdat vždy, no v taokvém případě bych tu už asi nebydlel..:o))

(carpenter - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 18:48:49
Juj, kdosi nahoře používá ostrá slůvka na adresu nevoličů. Opravdu by mě zajímalo, kterou z partají, které mají šanci, že se dostanou do parlamentu, bych měl volit.
Komunisty? Ani omylem.
KDU-ČSL? Ježiši, jen ne pokrytecké svatouškovstí.
ODS? Velkozloděje, kteří všechny ty tunely nastartovali a teď mají nedotknutelnost tunelářů v programu?
ČSSD? Kdepak, nevermore. Oni se v těch móresech ODS rozhodli pokračovat, prostě malá (vlastně spíš velká...:o) domů...
Řešení je možná zavést povinnou účast ve volbách. To by k volbám museli přijít i ti skeptici, jako jsem já, a volili by malé-a-zatím-nezprofanované strany, tedy změnu. Jenže kdo zaručí, že...

(binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 18:53:26
Carpentere, kde je tvoje občanská nagažovanost?.. uvědomuješ si že bez občanské angažovanosti je vybudování občanské společnosti utopií?.. :o))

to binarniladin (carpenter - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 18:56:08
"..a kdybych si měl myslet, že
kvalita naší politické reprezentace je NEzměnitelně nevalná a tak jak ji dnes vidíme už bude vypdat vždy, no v taokvém případě bych tu už asi nebydlel..:o))"

Ono by to chtělo pěkně provětrat, zavést neprůstřelné zákony namísto děravých a nepřehledně nesčetněkrát novelizovaných canců. A v zápětí tyhle zákony začít uplatňovat, tak aby se nestávalo, že nikdo za nic nemůže a nikomu se nic nestane. Oni si totiž naši političtí reprezentanti myslí, že můžou všechno. (Třeba to, co jsem se nedávno dozvěděl o jednom ministrovi, fakt síla. To by bylo sousto pro noviny. Ale to jen tak na okraj.)

(carpenter - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 18:59:09
na otázku k angažovanosti znovu odpovídám otázkou, koho teda mám volit...:o). A když je ve straně jen jeden člověk, kterému (zatím) věřím, mám dát hlas i všem těm ostatním kolem něj, které považuji za lumpy? Docela dilema.

pro tesaře... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 19:14:12
Ještě je tu pořád možnost další, tuším,že v pořadí již čtvrté defenestrace...Myslím, že za ta staletí její aplikace jsme tuto dovednost dotáhli k dokonalosti...Viz Cimrmani...

Volit kohokoliv.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 19:18:47
je IMHO mnohem lepší než nevoli nikoho a to zejména proto proto, že když k volbám nepřijdu, parlamentní strany mohou setrvávat v bludu, že kdybych neměl na práci mic důležitějšího, jistě bych jim ten hlas odevzdal. Pokud ovšem zvlolím příkladně Balbínovu poetickou stranu, je i tomu nejzabedněnějšímu parlametáři zjevné, že protestuji!..:o))

(galahad - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 19:21:50
No mělo by, ale...ti pánové jeví tendence být slepí a hluší, když jde o koryta...a tady jde o koryta...

Nevolím konkrétní xichty, (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 22:34:22
ale základní tendenci. Chcete-li "program", jenž se sice úpravděpodobně po volbách stane cárem papíru, ale co už můžu jinýho dělat?! Až budou u vesla ODSmani, nenechám na nich nit suchou - spolehni se. Teď však považuju za svou povinnost je podpořit....

Ládine Binární, pravím NE! (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 22:58:03
Balbínova poetická strana mi byla celkem sympatická jednak jako intelektuálská recese, druhak kvůli Jardovi Hutkovi (kterého rovněž počítám ke svým přátelům - nejeden žejdlík jsme spolu vypili:) Ve snu by mě však nenapadlo (jsa obeznámen s volebními preferencemi) dát jim svůj hlas s nadějí, že někdo to pochopí jako můj protest...

Dobrá...přemluvil jsi mne.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 23:01:24
založím si tedy vlastní stranu..:o))

Well, (aTeo - Mail - WWW) Vloženo 29.01.2005, 23:05:42
hlavně se v názvu vyhni Ládinovi a Al-Kájdě... čistě z taktických důvodů. Až budeš potřebovat pokladníka, dej vědět :)

Rezignace? (mračenka - Mail - WWW) Vloženo 30.01.2005, 04:28:13

rezignace?? (mračenka - Mail - WWW) Vloženo 30.01.2005, 04:35:43
Říkáš, že nevolit je podle tebe rezignace. Nemám stejný názor.Neříkám, že politice uplně rozumím.
Volíš proč? Aby se něco změnilo. A změnilo se něco za tu dobu co volíš? Ne! Jedině tak k horšímu.Proč bych tedy nevolení měla považovat za rezignaci, když můj hlas stejně nic nezmění?
Jen se vymění u korýtek jiná banda, ale pojede se pořád při starém....
Kéž by můj hlas měl šanci něco změnit....

Změna je otázka.. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 30.01.2005, 11:50:09
interpretace. Například ještě dnes existuje nezanedbatelný počet jedinců (uznávám, že jejich existence je mi záhadou ale přesto mezi námi chodí) kteří změnu od ODS za ČSSD považují za změnu k lepšímu. Z otho mi plyne , že změna skutečně je možná a třeba možnosti, že jednou to skutečně bude změna k lepšímu bych se nevzdával tak snadno.

Nevolit (aTeo ;) - Mail - WWW) Vloženo 30.01.2005, 16:20:30
je taky volba a zcela legitimní. Buďme rádi, že už z toho nevyplývají žádné sankce. Jenom (nechtěné) důsledky. Třeba ty, že Grebeníček se spokojeně gebí do televizních kamer...

Legitimní možná, (galahad - Mail - WWW) Vloženo 30.01.2005, 17:14:45
ale rozumná už nikoliv, protože jak jste sám řekl, v TV pak zíráme na lidi, které jsme tam rozhodně vidět nechtěli...

Re: galahad (letinka - Mail - WWW) Vloženo 30.01.2005, 21:39:14
ano, ano. Třeba na ..........Škromacha

pra BL ad bič (mudd - Mail - WWW) Vloženo 31.01.2005, 13:47:01
Nojo a to je právě ten problém. K vybavení každého politika patří především schopnost přesvědčit, že on se tak děsně snažil, ale všechno se spiklo kvůli němu.
A ještě námět pro aTeo: "Když ono se to dobré zvíře na mě tak UPŘÍMNĚ kouká ..." (CP a PC)

Volím... (jjezibaba - Mail - WWW) Vloženo 31.01.2005, 14:37:59
stranu Zelených a basta fidli. I když se tam taky pěkně handrkují. Takže BinLádine, až založíš tu vlastní stranu, tak dej vědět... (pokud ovšem nebudeš mít v programu podporu USA:)

Podpora USA ? (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 01.02.2005, 00:10:29
Bod čtyři mého programu bude jejich kolonizace .. mám zejména zálusk na Camp David..:o))

Super.. (jjezibaba - Mail - WWW) Vloženo 01.02.2005, 00:24:26
nepotřebuješ náhodou stínovou ministryni zahraničí?

(carpenter - Mail - WWW) Vloženo 01.02.2005, 22:25:11
hmm, tak do toho bych šel taky. Mimochodem, jak vysoké budou členské příspěvky..:o)

Ale Ale .. (binarniladin - Mail - WWW) Vloženo 01.02.2005, 23:33:58
členské příspěvky budou mírné, ale že by Carpenter , známý pacifista se chtěl podílet na kolonizaci USA? S odvoláním naše minulé debaty cítím povinnost tě upozornit, že něco takového se nedá zvládnout stočeným ručníkem..:o))

(carpenter - Mail - WWW) Vloženo 02.02.2005, 19:23:47
aha, a já si myslel, že to bude něco na způsob té Balbínky

(jjezibaba - Mail - WWW) Vloženo 04.02.2005, 22:27:32
Carpenter bude ministr kultůry...

Já su pro... (galahad - Mail - WWW) Vloženo 06.02.2005, 09:28:42
Kolonizace USA vůbec není špatný nápad... Oni jsou tam strašně hrdí na to, že se před nějakými 230 lety vymanili z koloniální nadvlády Británie, ale neuvědomujou si, že tím ztratili jediný kontakt s civilizací...



Přidání komentáře...
Vaše jméno:


Váš e-mail:


URL vašich stránek:


Nadpis:


Text:


   
CNW:Counter